Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kjærlighetssorg i mange mnd nå og håper det snart går over.. Trenger noen støttende ord og en klem :(

Har aldri forstått meg på den dype kjærlighetssorgen før jeg plutselig sto oppi den selv.. Hvordan skal jeg kunne gå vidre, jeg savner han veldi :(

Anonymous poster hash: 8dfca...0d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir bare nødt til å fokusere på å gjøre ting som du liker, for å ha det godt med deg selv. :hug:

Anonymous poster hash: c2543...49a
AnonymBruker
Skrevet

Er i en lignende situasjon som deg. Sitter igjen alene etter et vondt brudd i desember. Sender deg en klem :klem:

Anonymous poster hash: be7ee...b82
AnonymBruker
Skrevet

Er i en lignende situasjon som deg. Sitter igjen alene etter et vondt brudd i desember. Sender deg en klem :klem:

Anonymous poster hash: be7ee...b82

Ja, han forlot i oktober å jeg har aller mest lyst at han skal komme tilbake.. Vi får ta en dag av gangen :) dette er slettes ikke lett.. Takk for klemmen, sender den i retur :)

AnonymBruker
Skrevet

Stor klem til deg :hug:

Det er absolutt ikke lett. Hvorfor ble det slutt?

Jeg har også hatt vond kjærlighetssorg, og ba eksen om å ikke snakke mer med meg. Men så, etter mange måneder, kom vi i prat, og nå ser jeg han mer som en venn enn en eks. Rart det der, og kan godt hende det ikke fungerer i ditt tilfelle, men det er viktig å huske på at han også er en person som føler og tenker, og at det kanskje er nettopp et, muligens overfladisk, vennskap som får han til å virke mindre som noe "hellig" og mer som noe hverdagslig?

Lykke til uansett!

Anonymous poster hash: b0e78...173
AnonymBruker
Skrevet

Stor klem til deg :hug:

Det er absolutt ikke lett. Hvorfor ble det slutt?

Jeg har også hatt vond kjærlighetssorg, og ba eksen om å ikke snakke mer med meg. Men så, etter mange måneder, kom vi i prat, og nå ser jeg han mer som en venn enn en eks. Rart det der, og kan godt hende det ikke fungerer i ditt tilfelle, men det er viktig å huske på at han også er en person som føler og tenker, og at det kanskje er nettopp et, muligens overfladisk, vennskap som får han til å virke mindre som noe "hellig" og mer som noe hverdagslig?

Lykke til uansett!

Anonymous poster hash: b0e78...173

Han fortalte meg en dag, helt ut av det blå at han ikke elsket meg lenger. Han følte definitivt masse for meg, men han bestemte seg først for en pause. Det ble slutt etter mye om og men, da jeg synes pause var alt for vanskelig. Jeg kunne godt ha vært hans venn, men for tiden har han sakt han ikke vil ha kontakt... Han gjorde det slutt og jeg fikk alle reglene og forholde meg til. Det er en ganske vond situasjon... Tusen takk :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det er helt jævlig mens det står på, men det går over. Jeg ble singel i sommer og hadde kjærlighetssorg i flere måneder, men nå, 7 måneder etterpå er jeg faktisk blitt forelsket igjen og eksen er glemt. For bare noen få måneder siden trodde jeg ikke at det noensinne ville skje. Ta tiden til hjelp og bearbeid følelsene.

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt jævlig mens det står på, men det går over. Jeg ble singel i sommer og hadde kjærlighetssorg i flere måneder, men nå, 7 måneder etterpå er jeg faktisk blitt forelsket igjen og eksen er glemt. For bare noen få måneder siden trodde jeg ikke at det noensinne ville skje. Ta tiden til hjelp og bearbeid følelsene.

Tusen tusen takk for motivasjon! Setter pris på å få høre andres erfaringer og det hjelper garantert på :) men jeg lurer på, kuttet du all kontakt med eksen din for å gå vidre?

AnonymBruker
Skrevet

Har du fortsatt kontakt (eller ser han) jevnlig? Da er det evt. ikke rart du ikke har kommet over han enda.

Anonymous poster hash: dce1a...0b3
AnonymBruker
Skrevet

Har du fortsatt kontakt (eller ser han) jevnlig? Da er det evt. ikke rart du ikke har kommet over han enda.

Anonymous poster hash: dce1a...0b3

Nei, men vi har hatt jevnlig kontakt fram til for en uke siden. Jeg har blokkert han på fb for lenge siden for å unngå å se hva han gjør osv, men vi har mange felles venner og det dukker stadig opp bilder osv.. Dette gjør ikke saken noe enklere for min del, merker jeg.

Skrevet

Jeg er akkurat der du er nå. Men jeg fikk smellen skikkelig først etter 1,5år! I starten trente jeg/gikk turer, traff venner og gjorde "alt riktig". Hos meg utsatte det alt på vent. Nå, først når han har ei ny, gikk det skikkelig opp for meg at det aldri ble oss igjen.

Så selv om det er viktig å ikke dyrke sorgen, så heller ikke stress. Jeg er ikke en av de som ber deg være så jævlig positiv, for det synes jeg gjør vondt verre selv. Men tillatt deg å sørge, for det er en helt naturlig reaksjon.

Det gjør vondt. Så vondt at jeg faktisk var på besøk på akutten lille julaften da jeg kjente jeg ikke maktet mer. Nå er det fremdeles vondt, men passer på ikke å være helt alene.

Føler veldig med deg. Skulle ønske d var mulig å lage egne grupper..hadde vært godt å dele smerten med noen som faktisk forstår. Klem!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat der du er nå. Men jeg fikk smellen skikkelig først etter 1,5år! I starten trente jeg/gikk turer, traff venner og gjorde "alt riktig". Hos meg utsatte det alt på vent. Nå, først når han har ei ny, gikk det skikkelig opp for meg at det aldri ble oss igjen.

Så selv om det er viktig å ikke dyrke sorgen, så heller ikke stress. Jeg er ikke en av de som ber deg være så jævlig positiv, for det synes jeg gjør vondt verre selv. Men tillatt deg å sørge, for det er en helt naturlig reaksjon.

Det gjør vondt. Så vondt at jeg faktisk var på besøk på akutten lille julaften da jeg kjente jeg ikke maktet mer. Nå er det fremdeles vondt, men passer på ikke å være helt alene.

Føler veldig med deg. Skulle ønske d var mulig å lage egne grupper..hadde vært godt å dele smerten med noen som faktisk forstår. Klem!!

Takk for at du deler dine erfaringer med meg! Det er kanskje 3 mnd siden det ble slutt nå, og sorgen har vært som en berg og dalbane. Ene dagen helt fin og neste dag bunnløs sorg. Det tar nok tid å bearbeide, men jeg bestemte meg ganske tidlig for å stå midt i sorgen. Tårene kommer fremdeles til alle døgnets tider og jeg sover mye da dette er di eneste gangene jeg ikke tenker på det. Men jeg vet det går over! Heldigvis har jeg mange gode veninner som tillater meg å ha det vondt, men samtidig er di alle sammen forelsket og lykkelig.

Forøvrig er jeg helt enig i at det er lettere å dele sorgen med noen som forstår, samtidig som man setter fokus på at sorgen ikke skal DYRKES, men BEARBEIDES :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Tusen tusen takk for motivasjon! Setter pris på å få høre andres erfaringer og det hjelper garantert på :) men jeg lurer på, kuttet du all kontakt med eksen din for å gå vidre?

Jeg kutter all kontakt, fjernet også felles venner fra newsfeeden på fb, altså de er fortsatt på vennelisten, men man ser ikke bilder etc. I det siste har vi utvekslet et par meldinger, nå er vel begge kommet så langt at vi kan ha et vennskapelig forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...