¤ Lykke ¤ Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hei! Noen som har noen tips til skrekkfilmer som faktisk er skumle? Har lett og lett, men alt jeg kommer over virker veldig "standard", The exorcist, the shining osv. Gjerne en psykologisk thriller!
¤ Lykke ¤ Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 6. januar 2014 Takker for svar, men jeg har alt sett begge de filmene. Gode filmer begge to!
Captain Charisma Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Kill List er absolutt verdt å sjekke ut, litt vodelig, men samtidig har den en guffen atmosfære siden man ikke helt vet hva som foregår.http://www.imdb.com/title/tt1788391/referenceRamset opp noen andre i en annen tråd, men A Tale of Two Sisters er også fantastisk, den sørkoreanske originalen.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 The Strangers syns jeg var skummel. Herregud, ja! For en skummel film, jeg får nesten angst for å dra på hyttetur etter å ha sett den hehe. Anonymous poster hash: 5fd4f...2a7
Mary Poppins Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 The Descent (nedstigningen på norsk tror jeg). Jeg er svært lite lettskremt, men denne var en skikkelig gyser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå