surrehue3 Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har hatt kjæreste i ganske mange år. Nå er jeg singel. Det var jeg som gjorde det slutt og angrer ikke på det. Jeg kjenner jeg har veldig godt av å være singel, men det er så utrolig uvant. På en måte så syntes jeg det er så utrolig befriende å være singel, men samtidig så savner jeg noen som elsker å være sammen med meg og kose. Jeg søker med en gang etter gutter som jeg kunne tenkt til å være kjæreste med. Hvorfor kan jeg ikke bare ha det gøy? Jeg trenger å være uavhengig og slappe av på guttfronten. Hva er deres taktikk på ''singel and free'' gleden?
Vanillalilla Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 OMG, det høres ut som du beskriver meg jo! Jeg måtte nesten sjekke om det var jeg som hadde startet denne tråden.. Dessverre kan jeg ikke komme med noen råd. Bare moralsk støtte i at det er noen som har det nøyaktig likt som deg! Denne tråden skal jeg følge! Kanskje jeg kan plukke opp noen råd. En ting jeg (overraskende nok) sliter litt med nå er den totale mangelen på sex. Var mye verre å gå fra "Full access, til ingenting enn jeg hadde trodd...
surrehue3 Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2014 OMG, det høres ut som du beskriver meg jo! Jeg måtte nesten sjekke om det var jeg som hadde startet denne tråden.. Dessverre kan jeg ikke komme med noen råd. Bare moralsk støtte i at det er noen som har det nøyaktig likt som deg! Denne tråden skal jeg følge! Kanskje jeg kan plukke opp noen råd. En ting jeg (overraskende nok) sliter litt med nå er den totale mangelen på sex. Var mye verre å gå fra "Full access, til ingenting enn jeg hadde trodd... Haha! utrolig godt å høre at jeg ikke er alene! Helt enig med det siste der! Frustrasjon :O
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå