sophiezpederseen Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 jeg har en liten langhåret chihuaua valp som er 4 mnd gammel. Hver gang vi er ute så fryser han nesten i hjel, vil kjøpe eventuelt en jakke ol, til han slik at han ikke går rundt å fryser når vi har han med oss ut. Ønsker å finne klær til en billig penge noen som har noen tips, det ville jeg satt veldig stor pris på
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 http://www.miniinthebox.com/no/utstyr-tilbehoer_c5093 De er billige, men kvaliteten likeså. Men funker fint for valp som vokser ut av klærne fort. Anonymous poster hash: ee599...ef3
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Ebay har utrulig masse billig, ulempen der er jo at frakten kan ta ganske lang tid
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 De vokser så fort, så jeg tror egentlig bare jeg ville klippet noen hull i en strikket vott eller lest nå, og heller kjøpt skikkelige klær når han er voksen. Ellers ville jeg hørt på kjøp-og-salg-grupper i ditt nærområde om noen har små klær til salgs, eventuelt på facebooksidene til hundeklubber el.l. Kanskje har du en miniatyrhundklubb i nærheten der noen har valpeklær til salgs? Anonymous poster hash: 246c4...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå