AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Dette får vel gå under "relasjoner" delen av underforumet. Ikke for å skremme dere, men jeg kom over en bruker som jeg syntes virket kjent. Etter litt stalking fant jeg ut at hun hadde lagt ut bilde av seg selv, og det viste seg å være en gammel venninne. Tråden jeg først fant henne i var en tråd som handlet om å slite med psykiske problemer, og hun beskrev at hun hadde det vondt. Vi har ikke hatt kontakt på ganske lenge, men snakker sammen om vi møtes, og jeg kunne gjerne tenkt meg å finne på noe med henne. Nå bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke noe som kan avtales "i neste uke", det må heller bli om begge er hjemme på ferie. Uansett, spørsmålet mitt her er: Burde jeg ta kontakt med henne og fortelle henne hva jeg vet, eller burde jeg ta opp kontakten uten å nevne KG og prøve å støtte henne i det skjulte, eller burde jeg bare la dette være hennes private sak? Anonymous poster hash: 15d86...5f0
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Kan du ikke bare sende PM, si hvem du er og høre hvordan det går? Ta det derfra. Anonymous poster hash: 9f4d6...460 3
levelivet Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Dette får vel gå under "relasjoner" delen av underforumet. Ikke for å skremme dere, men jeg kom over en bruker som jeg syntes virket kjent. Etter litt stalking fant jeg ut at hun hadde lagt ut bilde av seg selv, og det viste seg å være en gammel venninne. Tråden jeg først fant henne i var en tråd som handlet om å slite med psykiske problemer, og hun beskrev at hun hadde det vondt. Vi har ikke hatt kontakt på ganske lenge, men snakker sammen om vi møtes, og jeg kunne gjerne tenkt meg å finne på noe med henne. Nå bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke noe som kan avtales "i neste uke", det må heller bli om begge er hjemme på ferie. Uansett, spørsmålet mitt her er: Burde jeg ta kontakt med henne og fortelle henne hva jeg vet, eller burde jeg ta opp kontakten uten å nevne KG og prøve å støtte henne i det skjulte, eller burde jeg bare la dette være hennes private sak? Anonymous poster hash: 15d86...5f0 Dette høres fint ut. Hun har lagt ut bilde av seg selv, hun tåler å bli gjenkjent og har antakelig godt av en god person som vil ha kontakt :-)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg ville ikke avslørt at du har lest om hennes psykiske problemer på KG, men tatt kontakt som om hun var en hvem som helst psykisk problemfri (hvis det finnes) venninne du ikke hadde hatt kontakt med på en stund.Anonymous poster hash: 0db69...902 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Hvis noen sliter, så er all hjelp en god hjelp!Anonymous poster hash: 05638...eb9 2
Despicable Me Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Synes du skal ta kontakt hvis du ønsker det, ikke bare fordi hun sliter. 1
missnemis Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Dette får vel gå under "relasjoner" delen av underforumet. Ikke for å skremme dere, men jeg kom over en bruker som jeg syntes virket kjent. Etter litt stalking fant jeg ut at hun hadde lagt ut bilde av seg selv, og det viste seg å være en gammel venninne. Tråden jeg først fant henne i var en tråd som handlet om å slite med psykiske problemer, og hun beskrev at hun hadde det vondt. Vi har ikke hatt kontakt på ganske lenge, men snakker sammen om vi møtes, og jeg kunne gjerne tenkt meg å finne på noe med henne. Nå bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke noe som kan avtales "i neste uke", det må heller bli om begge er hjemme på ferie. Uansett, spørsmålet mitt her er: Burde jeg ta kontakt med henne og fortelle henne hva jeg vet, eller burde jeg ta opp kontakten uten å nevne KG og prøve å støtte henne i det skjulte, eller burde jeg bare la dette være hennes private sak? Anonymous poster hash: 15d86...5f0 Ta kontakt du, men tror ikke jeg ville ha nevnt at jeg hadde vist at hun slet med psykiske problemer/lidelser for det du fant henne på KG. Jeg sliter selv en del psykisk og vist jeg hadde vært den venninna så hadde jeg synes det var litt flaut å bli minnet om alt man har skreve på et forum. Men vært veldig glad for at noen hadde tatt kontakt med meg. Deretter hadde jeg nok fortalt selv om de psykiske problemene og lidelsene
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Hvis du tar kontakt og det temaet skulle være hemmelig, bør denne tråden slettes, ellers ser hun at du vet. Anonymous poster hash: 77424...e82 1
frøkna Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Ta kontakt om du vil ha kontakt med henne. Jeg tror jeg ville blitt stressa om noen hadde kjent meg igjen her tror jeg.. Har hun delt mye personlig kan hun bli skremt om du kontakter henne her.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Dette får vel gå under "relasjoner" delen av underforumet. Ikke for å skremme dere, men jeg kom over en bruker som jeg syntes virket kjent. Etter litt stalking fant jeg ut at hun hadde lagt ut bilde av seg selv, og det viste seg å være en gammel venninne. Tråden jeg først fant henne i var en tråd som handlet om å slite med psykiske problemer, og hun beskrev at hun hadde det vondt. Vi har ikke hatt kontakt på ganske lenge, men snakker sammen om vi møtes, og jeg kunne gjerne tenkt meg å finne på noe med henne. Nå bor vi ganske langt fra hverandre, så det er ikke noe som kan avtales "i neste uke", det må heller bli om begge er hjemme på ferie. Uansett, spørsmålet mitt her er: Burde jeg ta kontakt med henne og fortelle henne hva jeg vet, eller burde jeg ta opp kontakten uten å nevne KG og prøve å støtte henne i det skjulte, eller burde jeg bare la dette være hennes private sak? Anonymous poster hash: 15d86...5f0 Var innlegget du fant om at hun hadde det vondt nytt TS? Hvis det var det, så synes jeg du kan ta kontakt, men ville nok ikke med en gang ha sagt at du hadde funnet henne her inne. Lykke til, du høres ut som en fin venninne for henne . Anonymous poster hash: f1b1d...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå