AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det er ca 3-4 mnd siden det ble slutt mellom meg og samboeren min. Han valgte å flytte ut med tungt hjerte og det har hendt at han har vært på besøk og vi ikke har klart å holde oss unna hverandre. Han har alltid lagt vekt på at han enda føler noe for meg og at han har på følelsen av at han kan angre seg på å ha gjort det slutt. Han har fortalt våre felles venner at han ikke er klar for noe nytt forhold og såvidt som jeg vet har han ikke rotet med noen heller. Jeg håper vi finner tilbake til hverandre, men akkurat nå er det ganske sår stemning. Vi klarer ikke snakke sammen uten å krangle og vi har endt det på en brå måte. Det er ca en uke siden jeg snakket me han. Hva er deres syn på situasjonen? Kan jeg håpe på å få han tilbake å gi det tid? Eller må jeg bare slå en strek over alt å lukke døren? Anonymous poster hash: 21ffa...b8f
FalconPunch Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Pass på at han ikke holder deg på gress. Ikke lås deg inne og glo på veggen i vente på en melding eller en telefon fra ham. Det var han som flyttet ut. Om du har fortalt han at du ønsker å finne tilbake, men han svarer med at han ikke er sikker. Da syns jeg du skal leve livet, til det du er komfortabel med. Om han angrer seg så vil han nok gi lyd. Jeg føler jeg har gjort mitt for å få han tilbake og han har forklart nå at han trenger mer tid. Jeg synes det er sårende at noen skal være nødt å vente så lenge med å finne ut om et helt år med kjæresten var verdt noe. Jeg tenker litt sånn at han hadde ikke flyttet ut om han virkelig var glad i meg og ville se en framtid i dette forholdet?Anonymous poster hash: 21ffa...b8f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Ikke vent på han! Anonymous poster hash: 55015...65e
Sapree Skrevet 7. januar 2014 #5 Skrevet 7. januar 2014 Ts lev livet ditt. Det samme skjedde med meg og min samboer i fjor..Gi ham tid til å finne ut av ting, det kan ta måneder og år. Av og til har forhold behov for pause. Du trenger ikke å lukke alle dører. Men som sagt lev livet ditt uansett
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Ts lev livet ditt. Det samme skjedde med meg og min samboer i fjor..Gi ham tid til å finne ut av ting, det kan ta måneder og år. Av og til har forhold behov for pause. Du trenger ikke å lukke alle dører. Men som sagt lev livet ditt uansett Tusen takk! har dere funnet tilbake til hverandre? jo, er enig i at noen bare trenger en pause, men skulle ønske den pausen/bruddet ikke gjorde så vondt som det har gjort til nå Anonymous poster hash: 21ffa...b8f
Sapree Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Tusen takk! har dere funnet tilbake til hverandre? jo, er enig i at noen bare trenger en pause, men skulle ønske den pausen/bruddet ikke gjorde så vondt som det har gjort til nå Anonymous poster hash: 21ffa...b8f Jeg vet det gjør utrolig vondt Men så lenge du tenker positivt og at han ikke sier at det aldri kan bli dere igjen..Gjør ting du liker, vær med venner og få deg en hobby Jeg og min samboer gikk fra hverandre for han hadde vært syk med me lenge, han ble lei. Så vi kommer sannsynlig til å ha pause i 2 år (mens jeg studerer i utlandet). Han bruker denne tiden til å bli bedre både helsemessing og økonomisk. Han er mannen i mitt liv så han er verdt å vente på, men det betyr ikke at jeg slutter å leve
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Jeg vet det gjør utrolig vondt Men så lenge du tenker positivt og at han ikke sier at det aldri kan bli dere igjen..Gjør ting du liker, vær med venner og få deg en hobby Jeg og min samboer gikk fra hverandre for han hadde vært syk med me lenge, han ble lei. Så vi kommer sannsynlig til å ha pause i 2 år (mens jeg studerer i utlandet). Han bruker denne tiden til å bli bedre både helsemessing og økonomisk. Han er mannen i mitt liv så han er verdt å vente på, men det betyr ikke at jeg slutter å leve Jeg er ikke TS, men litt i samme situasjon. Er du ikke redd for at han finner noen andre i løpet av disse 2 årene? Eller at han dater mange og har sex med andre? Anonymous poster hash: 7690b...f7c
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 For meg er han verdt å vente på, men han er av den typen at jeg føler det passer best at jeg ikke informerer han om dette. At jeg ikke slenger ut i ny og ne at jeg vil ha han tilbake. For min egen del er det viktig å ha "overtaket" om dette gir noe mening? Er veldig rådvill i denne situasjonen.. Hilsen TSAnonymous poster hash: 21ffa...b8f
Sapree Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke TS, men litt i samme situasjon. Er du ikke redd for at han finner noen andre i løpet av disse 2 årene? Eller at han dater mange og har sex med andre? Anonymous poster hash: 7690b...f7c Han er ikke frisk nok til å orke å se på andre damer eller å ha sex..Han fokuserer på å bli bedre og å leve med seg selv først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå