AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Kan de hjelpe meg med å finne pengeboka mi? Jeg skal snart ut på reise, og en del viktige dokumenter ligger i den. Men, den er bortevekk. Jeg har leitet overalt, men finner den ikke, så jeg er desperat: Kan skytsengler finne gjenstander? Jeg har forsøkt å meditere og tenke positivt, men ingen skytsengel har meldt i fra. Kanskje jeg har dårlig karma? Eller er det noen synske her som får inn noen signaler på radaren sin om hvor pengeboka mi befinner seg? Anonymous poster hash: 6bdf1...b1a
Leonia Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Første gang jeg har hørt om SKYTSengler som leter etter lommebøker, iallefall. Endret 6. januar 2014 av Leonia
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #3 Skrevet 7. januar 2014 Du kan prøve med en pendel? Hvis du ikke har en selv, så kan du lage en ved å knyte f.eks. en ring i enden av en tråd. Konsentrer deg om pengeboka og "følg etter" pendelen. Har funnet mange gjenstander som har blitt borte på denne måten. Lykke til! Anonymous poster hash: b29e9...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå