Gå til innhold

Om en du kjente hadde sagt dette: hadde du synes det var morsomt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at dere snakker om noe helt dagligdags og så sier du et ord på en måte han ikke liker. Du vet ikke at han ikke liker at du sier det på den måten.

Så sier han "om du ikke slutter å si det på den måten så klår jeg på deg!"

(ja, klår! Ikke kiler eller noe sånt)

Dere kjenner hverandre nesten ikke og han er laangt eldre og dere har ingen flørtende tone eller noe som helst. Bare prata sammen av og til i en ukes tid. Du har også kjæreste.

Hadde du synes at det var morsomt?

--------------------------

Grunnen til at jeg spør er at jeg opplevde dette i går. Jeg synes ikke det var greit og absolutt ikke noe å tulle med, så jeg sa rett ut til han at det absolutt ikke var noe morsomt i det hele tatt, og at jeg ikke lenger gidder å ha noe med han og gjøre (hadde det kun vært dette så hadde det sikkert gått bra, men han er ganske frekk og jeg føler meg ukomfortabel med å prate med han).

Da "klikka" han på meg og sa at jeg har lav intelligens som ikke synes det der var morsomt (han sammenlignet meg med folk med downs-syndrom eller noe sånt) og at jeg er skjør og alt mulig anna piss.

Så han klarte ikke si unnskyld for at han tråkka på tærne mine, noe jeg selvsagt gjør om jeg sier noe feil til noen.
Men i stedet for å unnskylde så begynte han jo og hetse meg og snakket om at til og med voldtektsofre han har pratet med hadde synes det var morsomt (jeg har selv blitt voldtatt, men har ikke problemer med det nå).

Så i bunn og grunn så lurer jeg rett og slett på om dere hadde synes det var morsomt om dere var i min situasjon? Jeg føler at det KANSKJE kunne vært morsomt om det var kjæresten og vi var i en helt annen situasjon, men det er da helt annerledes enn noen man knapt kjenner som man i tillegg har et ganske ubegagelig forhold til?

Han har før kalt meg dum altså og sagt en del stygge ting til meg uten at han har unnskyldt seg for det.

Anonymous poster hash: 97da6...e36
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kunne kanskje syns det var morsomt om jeg var singel og interessert i fyren, men i din situasjon, nei. Syns han virket utrolig umoden i måten han taklet din avvisning på.

Anonymous poster hash: 611cc...397

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke morsomt. Måten han reagerte på viser jo hvor umoden han er.

Anonymous poster hash: 40ad1...4ce
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har problemer og forsøker å gjøre dem til dine, i steden for å innse det slik det er.

Anonymous poster hash: 4f4e4...fbc
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kunne kanskje syns det var morsomt om jeg var singel og interessert i fyren, men i din situasjon, nei. Syns han virket utrolig umoden i måten han taklet din avvisning på.

Anonymous poster hash: 611cc...397

Ja, jeg synes også at det var umodent av han.. Men jeg lurte egentlig bare på om det er jeg som er teit og uintelligent her, eller om det er han som gjorde noe feil.. Ble litt usikker.

-TS

Anonymous poster hash: 97da6...e36

AnonymBruker
Skrevet

Han hørtes ut som en som ikke har fått seg noe på en god stund...eller kanskje det aldri har skjedd.

Anonymous poster hash: 074fa...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...