Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før hadde jeg den helt til den var slitt, men nå skifter jeg noen ganger i året.

For sjeldent? Hvor ofte kjøper du ny?

Anonymous poster hash: 985d8...8a5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til den begynner å sprike litt. Blir noen ganger i året.

Anonymous poster hash: f468d...5ad

AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje jeg bytter en gang i måneden. Bruker å bytte når jeg ser og kjenner at den begynner å bli bustette.

Anonymous poster hash: 91a08...d5a

Anonymous poster hash: 91a08...d5a
Skrevet

Hver andre/tredje mnd.

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med tannbørstene egentlig? Jeg bruker min daglig, men den varer fortsatt flere år.

Anonymous poster hash: c9608...1e7
  • Liker 2
Skrevet

Hver 5-6. uke ca.

Gjest pærecider
Skrevet

En gang i mnd. Og hver gang etter at jeg har vært forkjølet\hatt influensa/ omgangssyke eller hatt munnsår.

Skrevet (endret)

Bruker eletrisk tannbørste. Bytter børste 3 ganger i året ca. Hadde de vært en vanlig tannbørste ville jeg nok ha behov for å bytte den hver 3 uke... Vanlig tannbørste er noe herk.

Endret av GudSelv
AnonymBruker
Skrevet

Lurer virkelig på hvor dere kjøper så dårlige tannbørster hen.

• Liker 3
Skrevet

Sjeldnere enn jeg burde. Utrolig ekkelt å bruke samme tannbørste flere måneder i strekk synes jeg. Prøver å skifte den ut hver måned, men det hadde neppe skadet å skifte den ut oftere.

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

En gang i måneden. Noe lengre bruk en det er fryktelig urenslig :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter aldri ut tannbørsten, uansett hvor lenge jeg har den omtrent. Men på grunn av hygieniske årsaker bytter jeg den ut hver tredje eller fjerde måned.

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg glemmer å pakke den med når jeg skal på tur. Ganske ofte egentlig.

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i mnd.

Anonymous poster hash: 3169a...eda
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med tannbørstene egentlig? Jeg bruker min daglig, men den varer fortsatt flere år.

æsj. bakterier

Anonymous poster hash: 3169a...eda

• Liker 4
Skrevet

Heile familien bytter kvar tredje mnd, 1.01, 1.04, 1.07, 1.10 ;) gubben tykkjer eg er litt latterlig, men på det viset hugsar eg det i alle fall. I følge tannlegen vår skal tannkosten byttast kvar tredje mnd, minimum.

Skrevet

ca. hver tredje måned, ofte litt før. Kommer den borti noe blir den kastet

• Liker 1
Skrevet

Annenhver måned omtrent. Tannlegene anbefaler minst hver tredje måned av hygienehensyn. Jeg bytter også hvis den kommer borti noe eller jeg har hatt munnsår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...