straamann Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Det er sikkert laget tråder om dette før, men så endres jo også vurderinger og brukersnitt etterhvert som årene går. Vurderer å tegne medlemsskap på sukker, da det er begrenset hva man får ut av det som gratismedlem. Noen som har noen formening om det er verdt det sammenlignet med andre datingprogrammer?
Mr.Omg Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Dersom du ser veldig mange damer der som du vil ta kontakt med så er det vel verdt det?
straamann Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2014 Dersom du ser veldig mange damer der som du vil ta kontakt med så er det vel verdt det? Så klart. Men jeg tenker mer på kulturen der inne generelt. Ikke alle sider legger opp til samme type seriøsitet for medlemmene.
Inwe Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg vet om fler som har funnet kjæresten/samboeren sin på sukker, så for de var det sikkert verdt det.
Gjest rådyr Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Så klart. Men jeg tenker mer på kulturen der inne generelt. Ikke alle sider legger opp til samme type seriøsitet for medlemmene. Sånn sett er vel Sukker av de mer seriøse. Du vet hvem som er betalende medlem, og alle de du kontakter kan lese meldingene (og alle kan kontakte deg om de vil). På andre date-sider skyter man mest i blinde. Medlemmene er vel like seriøse/useriøse der som andre steder.
Gjest Linn Cathrin Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Vel, jeg kjenner verdens søteste ektepar som har funnet hverandre gjennom Sukker, men jeg derimot... For meg har Sukker kun bestått av plagsomme og innpåslitne menn, som gjerne sender samme brevet ti ganger.
Floskelfrosk Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Det er sikkert laget tråder om dette før, men så endres jo også vurderinger og brukersnitt etterhvert som årene går. Vurderer å tegne medlemsskap på sukker, da det er begrenset hva man får ut av det som gratismedlem. Noen som har noen formening om det er verdt det sammenlignet med andre datingprogrammer? Leste i en annen tråd at du hadde møtt og ligget med to damer fra nettet det samme kalenderåret, så da vil jeg si at det er verdt det. For flertallet av menn er det ikke verdt det, men det trenger ikke du å tenke på.
Gjest Ozelot Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 For meg var det bortkastet. Heldigvis hadde jeg ikke brukt noen penger, så det eneste jeg sløste bort, var tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå