Gå til innhold

Ny kontakt med eksen, vi ligger sammen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte ekskjæresten min for første gang på veldig lang tid med ingen kontakt (naturligvis). Det var både rart, vondt og litt lettende å se han igjen. Spesielt siden jeg fremdeles er glad i han, ikke intenst, men det er noe.

Greia er bare den, at det var noe som sa klikk mellom oss. Ikke som kjærester - men fy, så heit han var. Enden av visa er vel den at vi endte opp i senga sammen, og har ikke tenkt å slutte med det de gangene han eller jeg er på samme sted og har tid.

Så da bare lurer jeg på... Shit, er jeg 'friends with benefits' med eksen? Er ikke det liksom det aller verste man kan gjøre? Det føles veldig bra, og vi sees ikke ofte. Det føles ikke feil, men heller ikke med så veldig mye kjærlighet i bildet. Han har visst ikke følelser for meg, men vi er tiltrukket, og er også "eksklusive" i den forstand at dersom det kommer noen andre inn i bildet, slutter vi.

Er det noen som har erfaring på hva som er normalt å gjøre, føle, tenke, og hva som ikke hører med? Må sies jeg merker en forskjell på det vi driver med nå og det vi en gang hadde...

Eller er jeg bare veldig veldig dum, men innser det ikke...?

Anonymous poster hash: f781e...1a1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort samme greia med flere ekser og det har endt ganske ille alle gangene. Er alltids en som har mer følelser enn den andre, en av oss treffer noen andre osv. Det kan sikkert fungere for noen, men ikke for meg iallfall. Har forsåvidt ikke fungert med noe "friends with benefits"-forhold med ikke-ekser heller.

Anonymous poster hash: 3a757...a5e

AnonymBruker
Skrevet

Gjort det samme jeg og. Og enig med AB over. :)

Anonymous poster hash: 83a38...2ee
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det er noen god idé om du ikke tror at det kan føre dere sammen igjen.

Anonymous poster hash: 285ac...5fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis du ikke har følelser for ham lenger, så har du lite å tape på å kose deg litt ;)

Anonymous poster hash: 629f7...aa5
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle :)

Det viktigste i slike situasjoner er at dere er ærlig med hverandre.. det blir stygt om den ene får følelser den andre ikke vet om, og så spiller rundt på banen med andre.

Ærlighet og åpenhet.

Vi er ærlige.

Han vet godt jeg har vanskelig med å gi helt slipp, men jeg har sagt jeg er med på det, og sier ifra om det blir feil. Vi er begge modne og har ingen intensjoner med dette.

Tror jeg.

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo oppdatere! Det er bekreftet, det går bare ikke an å ligge med eksen sin uten at det blir kaos. Det ble kaos ikveld, og nå er jeg faktisk HELT fri fra han, hehe.

Det var gøy og hyggelig de to første månedene, men så bare knotet det seg opp. Han var faktisk alltid dårlig på kommunikasjon, både før og etter bruddet. Ikke særlig gøy når man føler man må mase på å finne ut av om noe er galt, da er man jo the bad guy uansett. Enten den som skaper drama, eller den som maser. Nei huff.

Så konklusjon:

good riddance. Endelig kan jeg faktsik komme meg over han.

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo oppdatere! Det er bekreftet, det går bare ikke an å ligge med eksen sin uten at det blir kaos. Det ble kaos ikveld, og nå er jeg faktisk HELT fri fra han, hehe.

Det var gøy og hyggelig de to første månedene, men så bare knotet det seg opp. Han var faktisk alltid dårlig på kommunikasjon, både før og etter bruddet. Ikke særlig gøy når man føler man må mase på å finne ut av om noe er galt, da er man jo the bad guy uansett. Enten den som skaper drama, eller den som maser. Nei huff.

Så konklusjon:

good riddance. Endelig kan jeg faktsik komme meg over han.

TS.

Litt nysgjerrig jeg, hvorfor funket det ikke? Hadde noen av dere to fått følelser for hverandre?

Anonymous poster hash: 59cba...8bd

AnonymBruker
Skrevet

Litt nysgjerrig jeg, hvorfor funket det ikke? Hadde noen av dere to fått følelser for hverandre?

Anonymous poster hash: 59cba...8bd

Altså, da det begynte, så var jeg ikke helt over han. Innså det etterhvert, at det var jeg. Men sexen var vel god da. :)

Og så funket det ikke fordi, tja, han innså at jeg ikke var en robot. Når jeg begynte å stille krav til megselv (for det er jo ikke slik at FF består i av å gi mannen blowjobs hele tiden..?) og ble irritert av at det ble gitt blaffen i, vel, da ble det ikke helt slik han ville. Nei jeg vet ikke jeg. Vet bare at det ikke er sunt for meg å klamre meg til han.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at hvis du ikke har følelser for ham lenger, så har du lite å tape på å kose deg litt ;)Anonymous poster hash: 629f7...aa5

Du er ego med andre ord? Er eksen gira så viser du deg som dt bedre mennesket. Og ikke villreder vedkommende

Anonymous poster hash: e8bf5...4ac

Skrevet

Snakker av erfaring når jeg sier 'slutt mens leken er god!'

AnonymBruker
Skrevet

Du er ego med andre ord? Er eksen gira så viser du deg som dt bedre mennesket. Og ikke villreder vedkommende

Anonymous poster hash: e8bf5...4ac

Du misforstår. Det var JEG som hadde følelser, ikke han.

Snakker av erfaring når jeg sier 'slutt mens leken er god!'

Det blir sånn... man kan få masse råd, men man hører ikke på dem, og forstår det ikke før man erfarer det selv. Jaja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...