AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Mulig jeg er gammeldags eller noe. Jeg har alltid falt for eldre menn, men nå er jeg blitt betatt av en fyr på 21 og jeg er 26. Hva tror dere om dette? Han blir riktig nok 22 i år:) Anonymous poster hash: 1a73f...4df
Gjest TheRighteous Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Ja, det er absolutt helt greit det!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Selvsagt er det greit! Så lenge dere passer sammen, så kan andre si hva de vil. Jeg er selv 26, og holder på med en på 20! Anonymous poster hash: db820...683 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Selvsagt er det greit! Så lenge dere passer sammen, så kan andre si hva de vil. Jeg er selv 26, og holder på med en på 20! Anonymous poster hash: db820...683 Å du føler deg ikke som milf liksom? eller en sugermama! Det er det jeg redd for at andre tenker Anonymous poster hash: 1a73f...4df
Sommee Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Var 23 når jeg ble sammen med ei på 26, ga status i gjengen også:-) For oss gutta blir det nok mindre aktuelt jo eldre vi blir da.., men du 26 og han 21 er nok bare stas for han:)
Brian O'Conner Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Å du føler deg ikke som milf liksom? eller en sugermama! Det er det jeg redd for at andre tenker Anonymous poster hash: 1a73f...4df Har du unge?
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig er det "greit". Det forekommer bare mindre ofte fordi kvinner gjerne vil ha en mer selvsikker mann med erfaring og menn vil ha en yngre dame. Jeg tenner personlig ikke på yngre menn overhodet, de blir for unge. Hvis man vil ha noe seriøst ser jeg det ikke på det som fornuftig riktignok...menn er ute etter å slå seg til ro senere enn kvinner, og jo mer attraktiv han er samt dersom han er høyere utdannet, så vil han ofte tilte over 30 før ekteskap og barn blir aktualt. Færre menn vil også gifte seg med en eldre dame. Men for en fling, ikke noe problem. Anonymous poster hash: e5e30...a1c 1
Suss81 Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jeg gifter meg i år med en mann som er nesten 5 år yngre enn meg. Aldri fått noen reaksjoner fra det og vi har det kjempebra sammen Det kommer helt an på individene som har forholdet om aldersforskjellen er en hindring eller ikke. Forøvrig så har han både høyere utdannelse, attraktiv OG lyst til å slå seg til ro. Endret 6. januar 2014 av Suss81 1
pinar Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Jeg faller ofte for de som er yngre enn meg, så jeg syns det er helt greit
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Mulig jeg er gammeldags eller noe. Jeg har alltid falt for eldre menn, men nå er jeg blitt betatt av en fyr på 21 og jeg er 26. Hva tror dere om dette? Han blir riktig nok 22 i år:) Anonymous poster hash: 1a73f...4df Haha, det der er typisk ts. Jo eldre vi blir, jo eldre er jo også de som er under oss. Da får vi oss et lite sjokk rundt den alderen der. Helt naturlig. Jeg var 24, og en fyr på 22 sjekket meg opp. Jeg trodde han var eldre enn meg o.O Jeg var 26 og en fyr på 23 sjekket meg opp. Jeg trodde også at han var eldre enn meg o.O De er ikke "unggutter" lenger... Er bare å innse det Ikke la det være en hindring. Nyt det, ha det gøy, kos dere Anonymous poster hash: 2d9bf...e83 1
Arianna Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Ser ingen problemer i det, så lenge dere føler dere passer sammen!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Han har ikke høy utdannelse, han er faktisk en håndtverker! Jeg tenker jo selvfølgelig på hva han ser i meg?? Jeg syns jo han er kjempe søt! Han ser egentlig litt eldre ut enn han er, og jeg ser yngre ut enn jeg er. Anonymous poster hash: 1a73f...4df
oeas Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Er det greit at gutten er yngst i forholdet? Av og til lurer jeg på hvem det er som stiller spørsmålene her inne. Hvorfor skulle det ikke være greit at gutten er yngst i forholdet? 4
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Tanken på en eldre kvinner var veldig pirrende da jeg var i starten av 20. Nå som jeg er rundet midten av 20 årene syns jeg det er vanskelig å finne kvinner over 20 spesielt attraktive. Som ung har man mye uerfarent og er sugen på å prøve litt sære ting, og en eldre kvinne er mer sært og fetishanlaget, så det er jo en risiko der etterhvert som han vokser opp. Jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å foretrekke ungejenter noen gang igjen, det er nok mer et tegn på uerfarenhet blant menn. Anonymous poster hash: 9d1d5...b7b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Jeg vet om en gutt på 20 som er sammen med en dame på 43. DET synes jeg er litt i drøyeste laget, uavhengig av hvem som er eldst/yngst! Anonymous poster hash: c7981...37f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Tanken på en eldre kvinner var veldig pirrende da jeg var i starten av 20. Nå som jeg er rundet midten av 20 årene syns jeg det er vanskelig å finne kvinner over 20 spesielt attraktive. Som ung har man mye uerfarent og er sugen på å prøve litt sære ting, og en eldre kvinne er mer sært og fetishanlaget, så det er jo en risiko der etterhvert som han vokser opp. Jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å foretrekke ungejenter noen gang igjen, det er nok mer et tegn på uerfarenhet blant menn.Anonymous poster hash: 9d1d5...b7b Jeg tror ikke han ser på meg som en fetisj! Han syns jeg er veldig søt, og jeg trodde faktisk han var eldre:) Anonymous poster hash: 1a73f...4df 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 Tanken på en eldre kvinner var veldig pirrende da jeg var i starten av 20. Nå som jeg er rundet midten av 20 årene syns jeg det er vanskelig å finne kvinner over 20 spesielt attraktive. Som ung har man mye uerfarent og er sugen på å prøve litt sære ting, og en eldre kvinne er mer sært og fetishanlaget, så det er jo en risiko der etterhvert som han vokser opp. Jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å foretrekke ungejenter noen gang igjen, det er nok mer et tegn på uerfarenhet blant menn.Anonymous poster hash: 9d1d5...b7b Har hørt dette fra mange menn. Det er mest en seksuell greie, kanskje når man er yngre forestiller man seg at det vil være bedre med en kvinne med mer erfaring. I tillegg er det noen kvinner som når en viss alder der de liker bekreftelse fra yngre menn (som i "se jeg kan fortsatt få en ung mann") - mens yngre menn igjen prøver seg på eldre kvinner fordi det er lettere å få seg noe der (sier ikke at dette alltid er tilfelle, og gjelder mer kvinner over 30). Men så når de en viss alder selv og ser mer på yngre kvinner (hvilket ser ut til å vare livet ut...). Anonymous poster hash: e5e30...a1c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Jeg tror ikke han ser på meg som en fetisj! Han syns jeg er veldig søt, og jeg trodde faktisk han var eldre:) Anonymous poster hash: 1a73f...4df 26 er ungt så det gjelder vel først og fremst kvinner endel år eldre enn deg Er jo ikke noe særlig sprik utseendemessig heller. Anonymous poster hash: e5e30...a1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå