Mjolnir Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hei Kjenner ingen å spørre om denne infoen. Kanskje her er det noen som har peiling? Hva er ca. vanlig lønn til en privat dagmamma i Tromsø som kommer til ditt hjem å passe på 2 små unger (begge på 9mnd) 30timer/uka? Hun må ta buss til og fra huset. Er det timelønn som er vanlig i et slik avtale? På forhånd takk. Endret 6. januar 2014 av Mjolnir
lykkelige.meg Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hva mener dagmamma at hun skal ha? Nå vet ikke jeg hva som et vanlig, men hadde jeg måtte ha dagmamma fordi jeg ikke fikk bhageplass hadde jeg ikke hatt noe i mot å betale kontantstøtte (gjelder jo etter fylte ett år) + opp mot det en bhageplass ville kostet. Endret 6. januar 2014 av lykkelige.meg
Gjest Magdalene Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Det som er vanlig er vel kontantstøtte+bhgprisen, per barn. Men nå er jo dine så så små slik at du ikke får kontantstøtte. Det er vel også vanlig med fast månedspris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå