Gjest Gjesta Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 Jeg stod ved ett gatelys og ventet på grønt lys.... Så kommer det en familie..mor, far, og tre små. Faren bare går rett ut i gata,..barna stod og ropte til faren at det kom en bil..Hva gjorde faren? Han ignorerte barna sine og fortsatte og gå(!!)...Hva gjorde moren? Hun holdt kjeft og sa ingenting.... Når faren var komt nesten over, begynte barna og gå også (fortsatt på rødt)....Det kom en bil i fart...lyset skiftet til grønt akkurat i det barna var komt til midten, og bilen fikk stoppet.....*pjuh* Jeg blir så innmari sint når jeg ser sånn idioti!!!!! :evil: Clea
manji Skrevet 17. mai 2004 #2 Skrevet 17. mai 2004 Jøss. Mannen må jo helt klart være gal. Splitter pine sinnssyk, spør du meg. For en far.
*Lene* Skrevet 18. mai 2004 #3 Skrevet 18. mai 2004 Og moren sto bare og så på uten å si noe? Hmmm....Hørtes ut som en kuet mor.... og en utrolig teit far!!!!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. mai 2004 #4 Skrevet 18. mai 2004 Jeg går gjerne på rødt lys selv hvis det er klart, men ikke hvis det står småunger som også skal over. Er noe med eksempelets makt.
Tusenfryd Skrevet 18. mai 2004 #5 Skrevet 18. mai 2004 Jeg går gjerne på rødt lys selv hvis det er klart' date=' men ikke hvis det står småunger som også skal over. Er noe med eksempelets makt.[/quote'] Me to! Går gjerne selv, men aldri med barn tilstede.
aline Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Jeg går ikke på rødt når det er barn tilstede jeg heller, men uten barn i sikte og uten biler jeg er i veien for, så går jeg glatt på rødt lys.
Milly:) Skrevet 19. mai 2004 #8 Skrevet 19. mai 2004 Man gjør ikke sånt med barn i nærheten, særlig ikke sine egne barn! Jeg går selv på rødt hvis det er klart, liten vits å stå å vente på ingenting
Tusseline Skrevet 19. mai 2004 #9 Skrevet 19. mai 2004 Det er slikt man kaller, uansvarlig. Særlig når det er unger til stedet. Selv må jeg innrømme, at dersom jeg har det kanontravelt og er nødt til å rekke enten buss eller skole, hender det jeg går over på rødt lys.
Gjest Tex Skrevet 20. mai 2004 #10 Skrevet 20. mai 2004 Det er ikke forbudt å gå på rødt lys...? Jeg gjør det aldri selv hvis det er barn -egne eller andres- til stede men det er ikke forbudt...?
aline Skrevet 21. mai 2004 #11 Skrevet 21. mai 2004 Det er ikke forbudt å gå på rødt lys...? Jeg gjør det aldri selv hvis det er barn -egne eller andres- til stede men det er ikke forbudt...? Nei, det er ikke forbudt så lenge du ikke skaper kaos i trafikken ved å gjøre det. Men kluet her er vel heller at man faktisk ikke gjør det når man har med seg barna sine, eller står sammen med andre barn. Det er mye som er lov som man allikevel kan la være å gjøre forran barna, vi skal jo være forbilder for dem da.
Gjest beritN Skrevet 23. mai 2004 #12 Skrevet 23. mai 2004 noen foreldre er temmelig idiotiske og ansvarsløse..
Rannva Skrevet 23. mai 2004 #13 Skrevet 23. mai 2004 Jeg går ikke på rødt når det er barn tilstede jeg heller, men uten barn i sikte og uten biler jeg er i veien for, så går jeg glatt på rødt lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå