AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Han spøker om å flytte inn med meg, men vi har bare vært sammen i noen måneder. Hvor lenge bør vi vente? Noen synspunkter?Anonymous poster hash: 741ba...771
ekkoet Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Kommer veldig an på veldig mye. Hvordan er bosituasjonen deres nå? Hvor gamle er dere? Ettpar måneder høres litt kort ut.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 å bli samboere for fort er ikke noe sjakktrekk. for noen kan det funke men jeg ville aldri gjort et(igjen) Anonymous poster hash: b9cdc...aef 1
Jolene Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Er du usikker så venter du. Selv var jeg og min kjære sammen i 3 1/2 år før vi flyttet sammen, og var 23 og 27 år gamle. Jeg har opplevd et samboerbrudd før, så da ventet vi til vi følte det var riktig. I mitt forrige samboerforhold hadde jeg vært sammen med fyren i 1 1/2 år ca og vi var 18 og 21. Nå ville jeg aldri flyttet inn med noen jeg ikke så en fremtid med. 2
altflyter Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Man blir samboere på det tidspunktet det føles rett for den enkelte. Noen flytter sammen etter et par uker, mens andre venter i mange år. Jeg flyttet sammen med x-en min to uker ut i forholdet. Jeg vet det høres latterlig tidlig ut, men vi ble faktisk boende sammen i to år før det ble slutt Man må følge magefølelsen og egen intuisjon. Om man er veldig mye med hverandre og merker at man takler å være mye sammen, så er det bare å hoppe i det
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Kommer veldig an på veldig mye. Hvordan er bosituasjonen deres nå? Hvor gamle er dere? Ettpar måneder høres litt kort ut. Akkurat nå bor vi sammen i et større bofellesskap. 30 og 33 år gamle. Jeg er vel ikke klar ennå, men trenger litt for og imot i tilfelle spørsmålet kommer.Anonymous poster hash: 741ba...771
Solstrålejenta Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes ikke tiden er så viktig som hva man føler man er klar for... Jeg delvis flyttet inn i leiligheten til min nåværende mann omtrent med en gang vi ble sammen. Etter 2,5 mnd kjøpte vi leilighet sammen. Hadde det vært noen andre hadde jeg sikkert synes de var sprø, men for vår del var det ingen tvil om at det var rett. Vi var 24 og 26 år på det tidspunktet og ingen av oss hadde vært samboere med tidligere kjærester. Idag er vi sammen på 8. året og har vært lykkelig gift i snart 5 år - så det er absolutt mulig å flytte sammen tidlig uten at det ødelegger noe. Men som sagt - vi er alle forskjellige og det viktigste tror jeg er å følge magefølelsen. Er du usikker er det kanskje et tegn på du ikke er klar...
Nautika Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hos oss var vi i praksis samboere etter 4 uker, ved at jeg sov alle netter i hans leilighet. Vi hadde hvert vårt krypinn i 9 mnd før vi leide en større leilighet sammen. Gjør det som føles riktig, men for min del var det greit å ha en retrettmulighet i begynnelsen hvis forholdet ikke holdt. Endret 6. januar 2014 av Nautika
Gjest BettyBoop Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Han spøker om å flytte inn med meg, men vi har bare vært sammen i noen måneder. Hvor lenge bør vi vente? Noen synspunkter?Anonymous poster hash: 741ba...771 vent til du føler deg klar
Bettina82 Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Vi flyttet offisielt sammen etter noen få mnd. Jeg var 18 og han 23 år. Sammen ennå
Vasa Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Vi flyttet sammen etter 1/2 år. Bodd sammen i 15 år nå. 1
Arianna Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Tok ikke lang tid før vi flyttet sammen. To måneder, maks! Har gått helt fint det. Men man må være klar for det!
havanaa Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Som flere sier over her, følg magefølelsen din
MissStiles Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Vi spøkte også om å flytte sammen men var nok begge glad i å ha sin egen leilighet for seg selv. Men etter 10 mnd flyttet jeg inn hos han. Og nå har vi kjøpt noe større sammen. Det finnes ingen fasit. Men ofte så finner man kanskje ut på den måten om man virkelig passer sammen.
Gjest bustyvel Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Vi flyttet sammen etter drøye to måneder, angrer ikke et sekund. Men jeg valgte å flytte til han fordi det ellers ville vært mange timers biltur mellom oss, så enklest slik.
Sillicious Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Vi har vært sammen i et år og bor hver for oss enda. Og sånn blir det en stund til.
Vasilisa Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har bare vært sammen med typen min i en halv måned, og vi bor selvsagt hver for oss, men jeg tenker mye framover og vet at til høsten må jeg flytte inn med han fordi da skal jeg begynne på skole og kommer ikke til å ha råd til å bo noe annet sted. Det er jo såpass lenge til at jeg ser for meg at vi er klare for det da
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 jeg flyttet vel egentlig inn til han samme dagen som vi offisielt ble sammen Da begynte jeg å sove hos han hver natt, og flere av mine ting havnet der sakte men sikkert Ingen av oss angrer Vi kunne ikke hatt det bedre sammen Anonymous poster hash: 50d4b...2bf
Cascol Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 Vi kjøpte leilighet sammen etter 10 mnd som kjærester. Angrer ikke et sekund på det! Nå er vi gift, og har vært sammen i 10 år Det viktigste er hva som kjennes rett for dere som par. Hvorfor vente om det føles riktig å flytte sammen nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå