Gå til innhold

Kvinner som blir så selvsikre etter en stund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen er dette? Når den søte, ydmyke, lille jenta forvandles til en mistenksom, streng, konfronterende mammatype som plutselig har lagt fra seg all respekt og prater til mannen sin som om han er en hvilken som helst venninne. Jeg skjønner bare ikke hvor de henter det fra, eller spiller jenter KUN et spill for å få han interessert? Anonymous poster hash: 6bcd5...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva faen er dette? Når den søte, ydmyke, lille jenta forvandles til en mistenksom, streng, konfronterende mammatype som plutselig har lagt fra seg all respekt og prater til mannen sin som om han er en hvilken som helst venninne. Jeg skjønner bare ikke hvor de henter det fra, eller spiller jenter KUN et spill for å få han interessert?

Anonymous poster hash: 6bcd5...ab9

Er det ikke bra at kvinner har selvrespekt og selvtillit da?

• Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Kanskje hun er lei av å føle seg som den svake som alltid blir snakket til, og får nok av det?

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

:heiajente: GIRLPOWER!! :heiajente:

Det er det! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt, for å være ærlig. Som kvinne selv erkjenner jeg at mange sliter med dette. Selvsikkerhet i seg selv er en god ting, men det er et problem når kvinner overkjører ektemenn eller desto oftere - behandler dem som en hund eller en annenrangs borger i eget hus. Har hørt menn si at de har lavstatus i eget hjem - deres mening betyr ikke noe, de får ikke noe kjærtegn eller sex, og blir kun herset rundt. Tror det er en av de viktigste push-faktorene bak utroskap og brudd.

Det handler vel om å ta hverdagsfrustrasjon ut på mannen.

Anonymous poster hash: 9db2e...85b
Gjest Summers
Skrevet

Enig med TS, men kjipt med jentene som skal dulle for mye med deg også. Problemet er kanskje ikke så mye dullingen som at de ikke tar hintet når man prøver å ignorere dama samtidig og hun bare fortsetter eller enda verre bare gjør mer for å prøve å please. Ingen liker vel needy mennesker.

Gjest heihade
Skrevet

Tror du blander selsikkerhet med selvgodhet her. Selvsikkerhet er en bra ting. Med mindre du liker kvinner som det er lett å tråkke på da. Finnes jo menn som gjør det og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...