AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 De siste månedene har jeg datet en kjekk fyr på 28 år. Han har leilighet, fast jobb og er oppegående og smart. Når han skriver meldinger til meg, virker han derimot mindre intelligent og nesten litt fjortis. Det er veldig merkelig. Han skriver ting som "hihi", "sees i drømmeland, søta", "min lille pus", osv.... Noen som har opplevd noe lignende?Anonymous poster hash: b285f...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Har opplevd voksne menn som skriver "lol" og det er buh-bye. Har ingenting imot "pus", da. Er bare et kjælenavn. Anonymous poster hash: fc007...4be
Gjest Blubberella Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Skjønner ikke helt problemet. Hvis fyren ellers er en kjernekar har det da ingenting å si at han skriver litt barnslig. Eksemplene dine var nå heller ikke så veldig ille. 10
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Høres ut som eksen min, han kunne skrive akkurat det samme, men han har nettopp blitt 29 da Anonymous poster hash: 8c677...f1a
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Er ikke rart det er vanskelig å finne noen når DET er kriteriene. Anonymous poster hash: 13c08...8b4 28
Betasuppe Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Hva er problemet med dette? Dette er sannsynligvis en kar som har chattet mye på nettet før og da blir det sånn. Bare si at det irriterer da vel. 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 De siste månedene har jeg datet en kjekk fyr på 28 år. Han har leilighet, fast jobb og er oppegående og smart. Når han skriver meldinger til meg, virker han derimot mindre intelligent og nesten litt fjortis. Det er veldig merkelig. Han skriver ting som "hihi", "sees i drømmeland, søta", "min lille pus", osv.... Noen som har opplevd noe lignende?Anonymous poster hash: b285f...3f9 Høres ut som min, han er snart 40. Noen er vel bare sånn uten at det er oe mer galt enn det..Anonymous poster hash: ba11c...683
Gjest bustyvel Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Han er kanskje litt fjaseforelska i deg? 3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Seriøst? Du klager på at han skriver ''hihi''??? Syns nå bare det er sjarmerende, og herlig at menn viser en litt mykere side! Og at han bruker sånne søt-kleine ord som søta og pusen min, er jo bare fordi han er forelsket og ikke er redd for å vise det.. å være litt småklein er jo en del av sjarmen spør du meg! Det er jo ikke noe han sier fordi at han tror han høres sexy ut, det er noe han sier ut av forelskelse og det hører med spør du meg :-) Anonymous poster hash: 8608f...1c1 4
drue Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Hadde ikke gjort meg noe om fyren skrev "hihi", dersom han ikke var like fnisete utenom tekstmeldinger og chat. 1
Gjest New_Girl Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Han er kanskje litt fjaseforelska i deg? Tenkte det samme. Til og med menn kan bli litt fnisete og fjollete når de er forelska. Hadde tatt det som et kompliment jeg 3
Juvel Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Huff, greier rett og slett ikke mannfolk som skriver "hihi". I mitt hode er dette noe 10 år gamle jenter skriver Når dette er sagt så har jeg aldri dumpet noen på grunn av dette, men det har alltid vist seg at personen var rar på andre områder også. Brent barn skyr ilden. 1
Fru Skribent Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Det skal alltid "vera någe" Hva med å konsentrere deg om ting du liker? 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Forstår vel ikke egentlig 'problemet'... Kanskje fordi jeg får den selv... fra en mann som i sin muntlige tale og sitt daglige virke er langt fra like fnisete og 'fjollete' Det er faktisk litt sjarmerende når han bruker dette som en uttrykksmåte for å le litt småsjenert... Og dette er ingen såkalt 'betahann'... p.s. Kalle-/kosenavn som sötnos og Pus inngår også... d.s. Endret 6. januar 2014 av Lille-pus 2
Gjest Summers Skrevet 6. januar 2014 #15 Skrevet 6. januar 2014 Opplevd en pen jente avslutte med "mvh". Gikk ikke mange meldinger før jeg bare ikke gadd mer. 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #16 Skrevet 6. januar 2014 Er gladelig med på at det ikke er direkte tiltrekkende at voksne mannfolk skriver "hihi", men samtidig ville det absolutt ikke hindret meg i å fortsatte å date en fyr, om jeg likte ham. Anonymous poster hash: 788e1...41d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #17 Skrevet 6. januar 2014 Opplevd en pen jente avslutte med "mvh". Gikk ikke mange meldinger før jeg bare ikke gadd mer. Æsjameg. Hadde nok stilt seg helt annerledes om hun ikke var pen. Anonymous poster hash: 788e1...41d
Teethgrinding Skrevet 6. januar 2014 #18 Skrevet 6. januar 2014 Er ikke rart det er vanskelig å finne noen når DET er kriteriene. Anonymous poster hash: 13c08...8b4 Enig. Kanskje eksen hans chattet på den måten, og at det derfor er noe han assosierer med kjæreste-prat? Hvis han oppfører seg som en 10 år gammel jente i real life, da har du et problem. "lol", "hihi", "sov søtt i drømmeland søta" er nok bare hans måte å skape stemning. Ikke your cup of tea, men likefullt helt uskyldig. 2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #19 Skrevet 6. januar 2014 jeg er over 40 og skriver fortsatt hihi! Hihi! Anonymous poster hash: 92a48...f86 10
Singha Skrevet 6. januar 2014 #20 Skrevet 6. januar 2014 De siste månedene har jeg datet en kjekk fyr på 28 år. Han har leilighet, fast jobb og er oppegående og smart. Når han skriver meldinger til meg, virker han derimot mindre intelligent og nesten litt fjortis. Det er veldig merkelig. Han skriver ting som "hihi", "sees i drømmeland, søta", "min lille pus", osv.... Noen som har opplevd noe lignende?Anonymous poster hash: b285f...3f9 Hva vil du han skal skrive, egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå