Gå til innhold

concealer om sommeren...?

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har allerede blitt ganske brun (sola meg de siste dagene). Problemet mitt da er concealeren min... Jeg bruker den i rosa-tonen fra body shop (har blitt helt avhengig), men synes jeg blir så lys rundt øynene av den. Det ser jo ut som jeg har sola meg med solbriller... Må kanskje kjøpe en annen da, eller er alle sånn? Råd om en concealer jeg bør kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Concealeren fra Kanebo i 02 er gultonet, og jeg bruker den hele året uten at det ser unaturlig ut. Pris ca 260,- Ellers har Biotherm en fin concealer som heter Forget It! men der husker jeg ikke prisen (sikkert litt billigere)

Gjest gjest1
Skrevet

man opererer med én farge på blek vinterhud, og en annen på sommerhud. Gjelder foundation også dette. Du trenger to.

Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg har skjønt det... Goddamn dette må jeg få gjort fort!! Er jo avhengig :) Hvilket merke skal jeg velge da? Vet ikke om jeg har råd til en så veldig dyr en... :oops: Finnes det noen som er billig og bra, eller er det litt optimistisk å tro? :D

Gjest Ethereal
Skrevet

Har Body Shop bare en farge, da? Du kan jo sjekke merker som IsaDora, Revlon, Maybelline eller L'Oreal.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker den fra Artdeco. Den kommer i to farger.

Skrevet

Jeg bruker en fra Shiseido The make up som heter Concealer Correcteur nr.2, medium naturel. Den er kjempegod, gir en passe farge som er naturlig. Husker ikke hvor mye den kostet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...