Gå til innhold

Greier ikke å fortelle foreldrene mine om gutter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres sikkert helt idiotisk ut, men. Jeg er 18 år, og bor hjemme hos foreldrene mine. Jeg har hatt et par kjærester, og har aldri likt å prate om/vise de til foreldrene mine. Hvertfall ikke i begynnelsen, men de har jo blitt kjent med hverandre uansett.

Nå har jeg truffet en ny gutt, og mamma er veldig nyskjerrig på det. Hun har jo merka det selvsagt. :fnise: Nå begynner det å bli litt mer seriøst mellom oss, så jeg må vel fortelle snart, kan jo ikke bare stikke ut og komme hjem sent på kvelden i all evighet heller. Og han må jo komme på besøk til meg også.

Jeg vet ikke hva det er, men jeg liker bare ikke å snakke med foreldrene mine om det. De er absolutt ikke strenge, og syntes det er hyggelig å hilse på gutter jeg blir kjent med, tuller med meg om det fordi jeg blir så flau osv.. så jeg vet ikke hva problemet er egentlig.. Jeg får meg bare ikke til å fortelle noe!! Spesielt mamma er også veldig nyskjerrig, og får jo en del spørsmål om "hvem er foreldrene, hvor gammel er han, hva jobber han med/skole.." osv.. og jeg skjønner jo at hun er nyskjerrig. Pappa er mer slik at han ikke sier noe. :)

Jeg er egentlig slik med venniner også, jeg liker å være privat og liker ikke å snakke om meg selv.. Unngår liksom samtaler som handler om gutten jeg flørter med. Virker sikkert kjempe rart, men er bare sånn jeg er.

Skal få besøk av han i kveld, så jeg må jo si fra hvem som kommer. De kommer jo til å høre det og se bilen hans uansett så.. Men aner ikke hvordan jeg skal si det, er skikkelig nervøs faktisk. Og det er rart siden foreldrene mine ikke er strenge, og er hyggelige mot alle..

Anonymous poster hash: 7e4bc...488
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dert er noen trøst så er jeg 40 og sliter fortsatt med å finne en grei anledning til å fortelle om ny kjæreste. Vil liksom være sikker på at det ikke bare er forbigående før jeg forteller der. Og nysgjerrige mødre er en kjent sak.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er akkurat lik som deg TS og er 23.

Er rett og slett slik at vi aldri har hatt den kommunikasjonen og åpenheten mellom oss. I tillegg er min mor ganske prippen - rødmer bare av ordet "sex". Hun har kun hatt sex med min far og min stefar og er helt imot sex utenom monogami. Endte opp med å date en jeg hadde sex med uten å være i et forhold med (andre date). Det eneste jeg sa var at det var en gutt jeg hadde vært ute til middag med.

Hun vet at jeg har datet og truffet noen, men ikke noe mer.

I tillegg er hun og faren min ekstremt snokete. Hvis de finner ut av navnet, søker de opp på nett. Alltid. Søsteren min har sett det i loggen på datamaskinen etter at hun selv har begynt å treffe en ny fyr.

Har på en måte akseptert det og at det aldri kommer til å være et tema før jeg evt. blir forlovet osv. Føler enkelte i familien tenker jeg er en evig spinster/lesbisk. Spesielt sammenliknet med min seriemonogame søster som har hatt kjærester hele tiden siden hun var 16 (er nå 28).

Anonymous poster hash: 48429...b88
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig mener jeg at de ikke har noe med hva du driver med privat, men så lenge du bor i huset deres synes jeg du bør fortelle hvem du drasser med deg hjem er.

Jeg er voksen og ville aldri drømt om å fortelle foreldrene mine om hvem jeg hopper i høyet med. De ville heller aldri fortalt meg hvem de hopper i høyet med. Respekt for hverandres privatliv.

Anonymous poster hash: 4dac2...68f

AnonymBruker
Skrevet

Er 31 og mann. Sex og forhold og slikt har egentlig aldri vært noe jeg har diskutert noe særlig verken med familie eller venner. Så jeg forstår deg, om det er noen trøst.

Anonymous poster hash: e99e7...f38
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere, glad jeg ikke er den eneste som har det sånt. :) Ja, er mulig det at jeg ikke vil fortelle noe før det er helt seriøst og vi faktisk er sammen.. Men er litt vanskelig å unngå å fortelle om det også, pleier jo alltid å si fra hvor jeg går og når jeg kommer hjem osv.. Greier ikke å lyve heller, de hadde jo funnet ut av det til slutt..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere, glad jeg ikke er den eneste som har det sånt. :) Ja, er mulig det at jeg ikke vil fortelle noe før det er helt seriøst og vi faktisk er sammen.. Men er litt vanskelig å unngå å fortelle om det også, pleier jo alltid å si fra hvor jeg går og når jeg kommer hjem osv.. Greier ikke å lyve heller, de hadde jo funnet ut av det til slutt..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ubehagelig og liker liksom ikke fortelle om kjærester jeg heller.

Tror det handler om at folk tuller med meg så jeg blir flau, eller at jeg blir flau over å ha kjæreste (de vet vel hva vi driver med etterhvert ...)

Jeg har et anstrengt forhold til sex og nærhet, og jeg må bli veldig godt kjent med gutter før jeg tør å slippe meg løs.

Anonymous poster hash: cd6fc...bb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...