AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hvordan går man frem med en fyr som har forpliktelsesangst (har vært åpen om det) hvis man vil få til noe seriøst med han? Er man veldig tilbaketrukket på kontakt i det store og det hele, eller kan man holde jevn kontakt hvis man er forsiktig med hva man skriver om? Altså ikke komplimenter, følelser hva man liker med han osv. Dumt å ta initiativ til å treffes ved neste anledning, altså mange dager etter forrige gang... Vanskelig altså, for vil gjerne bli bedre kjent uten å skremme han bort. Anonymous poster hash: 6da83...fb3
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 har vel strengt tatt lite å si hva du skriver til en med forpliktelsesangst. jeg ahr det selv, og selv om de jeg har data har gjort alt etter "boka" så hjelper det lite. jeg er bare ikke interessert i et forpliktet forhold akkurat nå Anonymous poster hash: f5ee7...3e5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Forpliktelsesangst kan bety så mangt. Det kan være sant, at de ikke ønsker noen nå, kanskje fordi de nettopp har kommet ut av et forhold eller har andre og store forpliktelser i livet. Men vel så ofte er det ikke helt sant, de tar gjerne forpliktelse, bare ikke med en selv. Anonymous poster hash: f94d0...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå