AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Er det noen som vet om en god beskrivelse av forskjellig tpe akne, kviser, betente, hoppende og alle de der kvisene som man kan ha? Har nemlig plutselig hatt litt sånne rare "kuler" i huden. De fleste går bort av seg selv, jeg kan ikke klemme på dem. Men en som er rett over leppa har vært der en stund nå og ser ikke ut til å gå så lett vekk. Når jeg klemmer bittelitt på den, føler jeg at den er litt øm, i tillegg er den liksom knallrund inni huden. Tenkte å dra til hudspesialist snart. Men lurer uansett på hva det kan være Anonymous poster hash: 2d013...ff8
Magnifique Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Hei. Du kan bestille deg en time hos fastlegen. Jeg har også en slik kul ved øyenbrynet. Den er hard og kan bli litt øm når jeg berører den. Så det er kanskje et godt tips å la den være. Jeg tror at fastlegen min sa at det var en liten fettkule, eller en tilstoppet talgkjertel. Han sa det var lite å gjøre med den, men at den kunne fjernes, hvis jeg ønsket det. Jeg har hatt den i mange år, og plager meg ikke noe nevneverdig. Er området hudfarget, eller rødt, ts? Håper du finner ut av det uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå