Lilleba Skrevet 17. mai 2004 #1 Del Skrevet 17. mai 2004 Hvordan vedlikeholde gammel steintrapp? Den brukes bare om sommeren, så vann/snø blir liggende på den om vinteren. Nå blir den svartere og svartere. Vokser litt mose på den også. Kanskje til og med sopp? Noe stoff å reingjøre den med? Sidene skulle være hvite, men har svarte render etter vinteren. Hvilken maling bør brukes? Eller kanskje kalk? Håper noen har litt rede på dette! Jeg er helt grønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 17. mai 2004 #2 Del Skrevet 17. mai 2004 Høytrykkspyler fungerer utmerket her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 20. mai 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mai 2004 Tusen takk for tipset! Tar gjerne imot flere tips og erfaringer også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 20. mai 2004 #4 Del Skrevet 20. mai 2004 Du får tak i ein slags murmaling ved namn Hey'di. Det har me brukt på muren vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 21. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. mai 2004 Så flott! Nå har jeg fått to gode tips, og antakelig akkurat dem jeg trengte! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå