AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Hvor på gardermoen er det bra mat? Er det noe fast sted dere alltid spiser? Tenker på innenlandsreiser, eller det området hvor man kommer inn og som alle har tilgang på. Skal snart ut og fly, og det ser ut som jeg må vente en stund på flyplassen. Tenkte derfor jeg skulle ta noe mat mens jeg venter. Anonymous poster hash: a6dfc...9c1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Dytter Anonymous poster hash: a6dfc...9c1
Lea2 Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 I avgangshallen er det vel bare en kafe med kaffe/drikkevarer og småretter. Jevnt over er mat på flyplass overpriset og sjelden bra, men denne er ikke så verst. Dessuten har de en eller annen idiotisk monopol-greie på gardermoen, som forhindrer at det kommer mye bra inn der. På ankomst (utenfor det lukkede området) er det vel en Peppes og et par andre om det er varm mat du er ute etter.
drue Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Pleier å spise på Monolitten eller hva det nå heter. Det er det eneste som duger. Flyplassmat er noe dritt.
Gjest Ciegus Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Pleier å spise på Monolitten eller hva det nå heter. Det er det eneste som duger. Flyplassmat er noe dritt. Enig. Om jeg skal ha mer "lunsjmat" spiser jeg på Upper Crust. De har noen herlige baguetter, favoritten nå er den med brie, bacon og tranebærgele. Nam!
Chenet Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Du har Monolitten rett innenfor sikkerhetskontrollen som har "kafemat", opp trappen ligger Sinnataggen som bla serverer tapas. Du har også cafe Ritazza som har god kaffe og gode ciabatta etc - de er og rett innenfor inngangen... lenger nedover mot gatene har du en med sjømat, du har Franks deli som serverer pølser, Upper Crust med gode baguetter, du har pizza hut er det vel + en pub som og serverer noe mat.Full oversikt får du på osl.no tenker jeg...
FantasDick Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Jeg liker Upper Crust - den grove med tunfisk er dødsgod!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Ta med matpakke. Anonymous poster hash: 1cd7a...94f
Monstrum Skrevet 7. januar 2014 #10 Skrevet 7. januar 2014 Kjøper som regel baguett på upper crust (de har glutenfritt også, til min store gled!) og Froosh smoothie på kiosken
SardintrollReturns Skrevet 7. januar 2014 #11 Skrevet 7. januar 2014 Baguettene til Upper Crust er fantastiske, men fy f**n for noen priser. 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #12 Skrevet 8. januar 2014 O'Learys har sykt god mat. Mye fett da, men de har fajitas, burgere og sånt. Good mat, men som annet veldig dyrt. Salatbaren på Monolitten er også ganske bra. Ellers styrer jeg unna Upeer Crust. Baguettene ligger jo på kjøling, så harde at det gjør vondt...Anonymous poster hash: b31d8...cbc
Kladd Skrevet 8. januar 2014 #13 Skrevet 8. januar 2014 Jeg liker Upper Crust - den grove med tunfisk er dødsgod! Fikk beskjed før jul en gang om at de hadde slutta med denne! Har den kommet tilbake?
FantasDick Skrevet 8. januar 2014 #14 Skrevet 8. januar 2014 Fikk beskjed før jul en gang om at de hadde slutta med denne! Har den kommet tilbake? Jeg har ikke spist den siden slutten av august, så det vet jeg ikke dessverre.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2014 #15 Skrevet 8. januar 2014 Rekesmørbrødene inne på en kafe på innlandsterminalen er gode.Anonymous poster hash: 69ed0...f17
Gjest Anastasia Skrevet 8. januar 2014 #16 Skrevet 8. januar 2014 Jeg går alltid på den fiskegreia! Husker ikke hva den heter men den ligger ved Aquavit bar i utlandsterminalen. De har nydelige rekesmørbrød, og champagne En liten luksus jeg alltid unner meg når jeg skal ut og reise. Veldig hyggelige de som jobber der og god service. Ellers er det synd at alt er så dyrt, men sånn er det på alle flyplasser.
Brunhilde Skrevet 9. januar 2014 #17 Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hvor på gardermoen er det bra mat? Er det noe fast sted dere alltid spiser? Tenker på innenlandsreiser, eller det området hvor man kommer inn og som alle har tilgang på. Skal snart ut og fly, og det ser ut som jeg må vente en stund på flyplassen. Tenkte derfor jeg skulle ta noe mat mens jeg venter.Anonymous poster hash: a6dfc...9c1 Jeg går alltid på den fiskegreia! Husker ikke hva den heter men den ligger ved Aquavit bar i utlandsterminalen. De har nydelige rekesmørbrød, og champagne En liten luksus jeg alltid unner meg når jeg skal ut og reise. Veldig hyggelige de som jobber der og god service. Ellers er det synd at alt er så dyrt, men sånn er det på alle flyplasser. TS spør om tips ved innenlandsreiser og du tipser om "fiskegreia" i utenlandsterminalen. Og siden jeg ikke strekker meg lenger enn til kaffe - og kanskje en iskrem - når jeg er på flyplasser, så har jeg ikke noe konstruktivt å komme med. Beklager. Endret 9. januar 2014 av Brunhilde
Gjest Blondie65 Skrevet 9. januar 2014 #18 Skrevet 9. januar 2014 De har sushi i den "fiskegreien" på innenlands. Denne ligger rett ved Franks. Monolitten/Sinnataggen er uegnet for personer som reiser alene i "rushtiden".
Marie90 Skrevet 9. januar 2014 #19 Skrevet 9. januar 2014 Tar alltid med matpakke. Er villig til å betale for et godt måltid - men nekter å punge ut for ferdigmaten de serverer der. Betaler samme som jeg hadde betalt på en bedre cafe i London. Hvis du ikke vil ta med matpakke, så kommer det an på hva du liker. Jeg kjøper da helst sushi, liker ikke pizza med tykk bunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå