AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har et ''venn med fordeler'' problem. Jeg og han ble kjent på studiet og ble fort gode venner. Det var også en del flørting. Et par måneder siden ble han med meg hjem for første gang hvor vi hadde sex. Dette fortsatte vi etter dette, uten alkohol i bildet. Jeg syntes det var greit at det ikke var noe seriøst mellom oss først siden det ikke var så lenge siden jeg kom ut av et forhold og trengte å være ''singel og fri''. Vi har vært mye sammen. Blant annet på kino. Og jeg har ikke latt meg selv kjenne på følelsene mine som har begynt å bygge seg opp i den siste tiden fordi jeg har alltid vært for stolt til å like en hvis jeg ikke er 110% sikker på at han liker meg tilbake. Jeg har funnet ut av at jeg liker han litt mer enn bare en venn med fordeler. Men jeg tørr ikke og er for stolt til å si det til han og er veldig redd for å bli avvist. Vi har aldri snakket om hva som er mellom oss så for meg har det egentlig vært litt uklart. I en periode følte jeg at han også kanskje så på meg som mer enn bare en pulevenn, men de siste gangene har jeg følt at jeg bare er nettopp det for han. Jeg har kjent skikkelig på at han kommer hit, har det hyggelig sammen, vi har sex, så legger vi oss, så drar han tidlig dagen etterpå for sine andre planer. Han blir altså sjeldent lenge dagen etterpå. Teit som jeg er som i utgangspunktet kunn ønsket en pulevenn, har følt meg litt brukt/forlatt når han bare drar tidlig dagen etterpå. Jeg forstår at det er sånn pulevennskap fungerer og siden jeg ikke klarer å takle det så burde jeg ikke ha en pulevenn, i hvert fall ikke han. Så jeg har funnet ut at jeg ikke kan fortsette som jeg gjør for det gjør meg bare trist. Så enten burde jeg bare avslutte hele greia. Altså ikke ta noe særlig kontakt med han og la det dabbe ut av seg selv. Jeg har jo trossalt godt av å være litt singel også. Eller drite i stoltheten min og si det som det er og da risikere å bli ydmykt og avvist av han. Og i så fall hvordan burde jeg gå frem? Jeg vil jo ikke skremme han og jeg vil jo ikke bli kjæresten hans NÅ, men bare se om vårt vennskap kan kanskje utvikle seg til noe mer. Hva syntes dere? Anonymous poster hash: 0e7e1...c05
Gjest Morgun Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Det at han har det så travelt med å komme seg ut døra dagen derpå tyder på at han ikke er interessert i annet enn tøm og røm, dessverre. Hadde han vært interessert i deg hadde du merket det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Det går jo ann å ta en prat med han for å "definere forholdet" og dermed finne ut hans tanker om deg før du sier at du liker han? Anonymous poster hash: 1f652...c34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå