Gå til innhold

Ingrid Alexandra på balkongen uten lue

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble litt sånn :o da jeg så den vesle prinsessen uten noe på hodet, jeg trodde det var noe alle babyer var utstyrt med. Og særlig Mette Marit burde være påpasselig, som selv ble stygt solbrent en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun var jo bare ute en bitteliten stund, synes det virker litt hysterisk å skulle reagere på det. Jeg tror nok Mette-Marit vet hvordan hun skal passe på sin datter. :roll:

Gjest Poirot
Skrevet

Ja, giiidameg, å ha et barn 6 minutter ute uten lue.

Gjest Fighter
Skrevet

Er kritikk av Mette-Marit blitt en ny nasjonalsport?Ingrid Aleksandra her det sikkert fint.

Skrevet

Hadde babyen vært på slottsbalkongen MED lue, hadde det sikkert blitt reagert på dette, også... :-x

Nå synes jeg faktisk kritikken av de kongelige går over alle støvleskaft! Tenk om alle småbarnsmødre/fedre her i landet skulle være gjenstand for samme kritiske falkeblikk! Tviler på om jeg hadde turd å sette tre barn til verden, da... :roll:

Skrevet
Jeg ble litt sånn :o da jeg så den vesle prinsessen uten noe på hodet' date=' jeg trodde det var noe alle babyer var utstyrt med. Og særlig Mette Marit burde være påpasselig, som selv ble stygt solbrent en gang.[/quote']

og eg vert litt sånn :o når eg les innlegget ditt. Hallo - ho var ute i 5 minutt for at folket skulle få sjå ho - jepp, tippar ho vart stygt solbrent! Og tippar Mette-Marit eigentleg er heilt uskikka til å vere mor... :roll:

Av og til lurer eg på kor kritisk det går an å vere...

Skrevet

Må bare si meg enig med de andre her - virker som om alt Mette-Marit gjør/ikke gjør skal kristiseres for alle penga... :roll::riste:

Tror Lille Ingrid Alexandra har det minst like godt som andre barn... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet
Må bare si meg enig med de andre her - virker som om alt Mette-Marit gjør/ikke gjør skal kristiseres for alle penga... :roll::riste:

Tror Lille Ingrid Alexandra har det minst like godt som andre barn... :wink:

:enig_animasjon:
Skrevet

Jeg skjønner i grunn ikke problemet her, barnet har det sikkert fint. I grunn kunne jeg ikke brydd meg mindre om kongehuset, synes det er litt vel mye over stokk og stein å bli hysterisk for noe sånt... :sjokk:

Mvh Yvonne

Skrevet

Syns folk er veldig raske til å kritisere, uansett hva som har skjedd :roll: jeg er sikker på at ungen hadde det fint!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Dersom ungen hadde dødd av det, så tror jeg nok at vi hadde hørt det nå. Likeledes om hun hadde blitt skadet på noen måte. Så overhysteriske innlegg her på KG synes jeg vi skal spare verden for.

Gjest Catwoman
Skrevet
Er kritikk av Mette-Marit blitt en ny nasjonalsport?Ingrid Aleksandra her det sikkert fint.

helt enig med deg. Og har lurt på det samme

Skrevet
Er kritikk av Mette-Marit blitt en ny nasjonalsport?

Tydeligvis... :roll:

Jennifer

Gjest Anonymous
Skrevet

Dersom dere MÅÅ rakke ned på MM, så kan dere i det minst gå på noe av alle de ting hun er dårlig på..

Det å være mor er jo det hun er best på her i verden.. etter hva jeg har forstått..

Det er forresten ingen forbrytelse å ha krum rygg, kameraskrekk osv heller.. ;)

Skrevet

MM ble da ikke solbrent på slottsbalkongen, hun ble grillet av en for sterk pære i en tysk lyskaster.. har det gått sport i å ha teflonhjerne også?

Skrevet

Dette tenker jeg også. er vel ikke lenge til dem har eget forbund med regelverk, nettside og turneringer i helgene.

Gjest Virvar
Skrevet

Det fallt meg overhode ikke inn at det skulle være klaging og kritisering mot MM da jeg leste starter innlegget. :o Alle kjefter jo på starter av tråden nå - det var da ikke sikkert intensjonen med inlegget var å kritisere MM, iallefall ikke å få disse reaksjonene. :fy: Er alle virkelig så engasjerte i kongehuset?

Jeg også reagerte nemlig på at den lille babyen ikke hadde lue på. Jeg såg bare et klipp på tv fra balkongen i går - men det første som slo meg da babyen var med ut, var at den manglet lue. En søt liten blondelue hadde vært på sin plass. Det kan godt hende det trekker en del der opp som de står. Ok 5 minutter er ikke lenge. (Tok dere virkelig tiden??) jaja, jeg såg bare at de stod der - for alt jeg visste kunne babyen ha vært uten lue i to timer. (regner med at det fort går et par timer for å få hele 17 mai toget til å passere).

I disse ørebarn tider så er det da ikke rart om noen reagerer på at prinsessen ikke hadde lue på.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ok 5 minutter er ikke lenge. (Tok dere virkelig tiden??)

Tok ikke tiden, men det blei opplyst på både tv, radio og internett :-)

Skrevet

I disse ørebarn tider så er det da ikke rart om noen reagerer på at prinsessen ikke hadde lue på.

Poenget var vel mer at "dere" alltid tror det verste, tvilen kom henne ikke til gode. Istedet for å anta at hun bare hadde vært ute et par minutter og at M-M faktisk vet om ørebarn, så antok mange at det omtrent var barnemishandling på gang.

Gjest allium
Skrevet

Lue beskytter ikke mot ørebetennelse ! Hvordan skulle den gjøre det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...