Gå til innhold

Hvor mange barn er det vanlig å ha der du bor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vanlig antall barn der du bor, og hvor mange barn er det meste du kjenner noen som har? Jeg har lyst på mange barn og lurer på om det er veldig uvanlig?

Anonymous poster hash: 2d590...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vanligste der jeg bor er 1-2 barn, men noen har også 3.

Jeg har en bekjent som har 8 barn, der det yngste barnet er rundt 15 år. Kjenner ingen andre som har mer enn tre barn.

Skrevet

1-2-3 er vel det vanligste i området her, med noen få familier med 4-5 og opptil 6(sjeldent).

Selv har jeg 8. Det er veldig uvanlig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

3 er det vanligste. Jeg kjenenr noen som har ti (de har samme far og mor alle sammen).

Anonymous poster hash: 8ae8c...620
  • Liker 1
Skrevet

Har du noen barn fra før av?

Hvis ikke så vent til du har fått et barn også ser du derfra om du vil ha mange barn. Det blir helt feil å få mange barn bare for å ha mange barn, man skal kunne gi barna den omsorgen de trenger også

• Liker 2
Skrevet

2 eller 3 er vanlig her, største barneflokken (med samme mor og far) jeg vet om er de 5 stk.

• Liker 1
Skrevet

Av de som bor rundt meg regner jeg med det er 2 som er det vanlige.

Men av vennene min så har de fleste flere enn 2. En av mine beste venninner har 4 :)

Skrevet

Det er vel aller vanligst med to barn, men ett eller tre er også ganske vanlig.

Kjenner tre familier med fire barn, selv har vi fem, og vet om i hvert fall to familier som har seks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I nabolaget her er det visst smittsomt med tre barn for tiden. Da vi flyttet hit hadde alle 0-2 barn, nå har de fleste 3, eller er gravid med nr 3. Har vært babyboom her de siste 2-3 årene ;)

Anonymous poster hash: e3ccf...b49

Skrevet

Mitt inntrykk her er at det vanligste er 3 barn, men også mange med 2 og 4 barn også.

Skrevet

Her jeg bor har de fleste 2 barn. Av de jeg kjenner ellers så er det mellom 2-4.

Tror generelt at utlendinger ofte har flere barn? Hører oftere om utlendinger som har 7-9 barn, og ikke etnisk norske. Men så er det jo ofte vanligere i andre land:)

AnonymBruker
Skrevet

Her det vanlig med 0 til 7.

Vanlig med 7? Wow, hvor bor du?

Skrevet

Vanlig med 7? Wow, hvor bor du?

Steinkjer.

Skrevet

2-3 er mest vanlig her. Kjenner svært få med mer enn 3.

AnonymBruker
Skrevet

Bor i en av Norges forsteder, 20 min unna en av de største byene i landet. Her er det vanlig å ha 3-4 barn. Ja, de fleste vennene mine har nok 2-3 søsken.

Anonymous poster hash: 5bdbc...ca8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv trønder, selv om jeg ikke bor der lenger. Mulig det er noe spesielt akkurat med Steinkjer, men så godt som ingen jeg kjenner der jeg er fra i Trøndelag har så mange barn i hvert fall.

AnonymBruker
Skrevet

vil tro det er normalt med 2-4 barn her jeg bor. Vet av ei som har ganske mange barn. husker ikke helt hvor mange hun har, men tror det er 9 eller 10?

Selv så har jeg 4 søsken, så foreldrene mine har 5 barn :P

Anonymous poster hash: 71fdf...534
Skrevet (endret)

Her vi bor har nesten alle 2-3 barn, og noen få har bare 1. Det meste jeg vet om noen som har er 10 (fra 9-32 år) med samme foreldre. Det synes jeg er ganske utrolig!

Bor litt utenfor Oslo...

Endret av Twisted_me
AnonymBruker
Skrevet

Vanligste er 3 barn. Det meste er vell en familie med 16 barn og samme foreldre

Anonymous poster hash: 734d5...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...