Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år nå.. Tiden vi har vært sammen har vært preget av mye løgn fra hans side og han har oppført seg generelt dårlig mot meg.. Men nå ser ting ut til å endre seg; han har kuttet ut hasjrøyking og det dårlige miljøet og han har også fått seg en praksisplass gjennom NAV og skal finne seg jobb nå.. Forandringen skjedde etter at han kom ut fra fengsel (1mnd) og jeg ba han om å være helt ærlig med meg og det sa han at han skulle. Han fortalte meg også at han hadde kjøpt en hore i utlandet før han traff meg., det ødela egentlig ganske mye, og klarer ikke se på han slik jeg gjorde før. Er noen uker siden han sa det, og tenker fortsatt en del på det. Det gjør meg kvalm, og jeg synes han er ekkel. Hvordan kunne han ønske å gjøre noe sånt?? Dette viser jo at hans moral er totalt forskjellig fra min :S så jeg vet ikke.. Han sier jo at han angrer og forstår jo det, men at han i det hele tatt klarte å gjennomføre noe sånt sier nesten sitt :( vet ikke hva jeg skal gjøre..

Anonymous poster hash: a0f02...504

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

alle gjør feil. alle har ting i fortida de ikke er stolte av. det har sikkert du også men syns ikke det er riktig å dømme noen utifra det de har gjort før. med mindre det er noe svært alvorlig.

min ex kjøpte og hore i utlandet ei gang. kunne ikke brydd meg mindre egentlig

Anonymous poster hash: 7dd32...1fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...