AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Noen her som har prøvd det eller går fast? Hvordan syns dere det fungerer for kropp og sjel? Har dere gått ned i vekt? Jeg har gått der nå i 2 uker og vurderer fram og tilbake om jeg skal satse på dette videre etter introperioden eller ikke. Så langt har jeg ikke gått ned i vekt, men før jeg startet hadde jeg 100cm i midje, men nå er jeg på 95cm. Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer. Anonymous poster hash: 820a9...324
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Helvetes varmt, men jeg elsket det faktisk. Dyre kurs da. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Helvetes varmt, men jeg elsket det faktisk. Dyre kurs da. Første dagen var ett sant helvete, ja Da tenkte jeg faktisk at jeg ALDRI skal sette foten min der igjen, men jeg har gått der 11 ganger de to siste ukene. Jeg er bare misfornøyd med at jeg ikke har gått ned i vekt enda. Anonymous poster hash: 820a9...324
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Jeg blir så dårlig... Anonymous poster hash: ce4ce...06b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Bikram yoga alene gjør ikke at vekten din går ned. Kostholdet har mest å si for om du går ned i vekt eller ikke. Anonymous poster hash: 4667e...03d
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Første dagen var ett sant helvete, ja Da tenkte jeg faktisk at jeg ALDRI skal sette foten min der igjen, men jeg har gått der 11 ganger de to siste ukene. Jeg er bare misfornøyd med at jeg ikke har gått ned i vekt enda. Anonymous poster hash: 820a9...324 Du må legge inn styrketrening.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Ikke bikram. Er redd for varmen Trener asthanga og svetter nok der. Drit forresten i vekta. 5 cm i livvidde på så kort tid, er en formidabel progresjon. Målebånd er en bedre indikator, enn en vekt. Og tenk på kostholdet når du trener for fult utbytte.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Bikram yoga alene gjør ikke at vekten din går ned. Kostholdet har mest å si for om du går ned i vekt eller ikke. Anonymous poster hash: 4667e...03d Jeg spiser sunt allerede. Jeg verken røyker eller nyter alkohol eller sukker. Det eneste jeg ikke har kuttet ut er karbohydrater. Der går grensa Men jeg skal kombinere dette med styrke for å se om det hjelper. Anonymous poster hash: 820a9...324
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Jeg spiser sunt allerede. Jeg verken røyker eller nyter alkohol eller sukker. Det eneste jeg ikke har kuttet ut er karbohydrater. Der går grensa Men jeg skal kombinere dette med styrke for å se om det hjelper. Anonymous poster hash: 820a9...324 Men uansett hvor sunt du spiser, må du gå i kaloriunderskudd for å redusere vekten. Bare et tips. Jeg spiser også sunt, men har ikke som mål å redusere vekten, så den er stabil. Anonymous poster hash: 4667e...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå