Gå til innhold

Må jeg ha med kvitteringen i papirform? HASTER!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal levere inn mobilen min til Elkjøp, da ladderchippen i telefonen er knekt og det ikke går an å lade den. Jeg kjøpte den hos telenor med abonnement, og fikk beskjed om at jeg måtte ha med kvittering sist gang jeg var der.

Jeg har ikke skriver, men har kvitteringen på mail - kan jeg maile den til dem? Må jeg ha den i papirform når jeg kommer med telefonen? Vil få fikset den fortest mulig, det haster. :( Jeg kjenner faktisk(!!!) ingen som har skriver heller, jeg går på skole 2 timer fra hvor jeg kommer fra, min mor har skriver men jeg orker ikke kjøre hjem for å skrive ut en kvittering og så kjøre til Elkjøp for å levere den inn, det tar til sammen 3 timer og det har jeg ikke tid til i dag.. Og jeg må få levert den inn i dag.

Anonymous poster hash: 90c5d...e04
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Og jeg har forresten prøvd å ringt men kommer ikke gjennom overhodet.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de har lagret kvitteringen din hos dem, fra det jeg husker da jeg kjøpte PC. Du kan vel evnt. skrive ut på et bibliotek om du vil være på den sikre siden? Evnt. ta med deg laptopen og vise frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fint at du mailer kvittering, men ikke sikker på om de vil ta den imot hvis den er kjøpt et annet sted ( telenor som du sier)

Anonymous poster hash: 39963...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror de har lagret kvitteringen din hos dem, fra det jeg husker da jeg kjøpte PC. Du kan vel evnt. skrive ut på et bibliotek om du vil være på den sikre siden? Evnt. ta med deg laptopen og vise frem?

De har ikke lagret den på Elkjøp nei, da jeg kjøpte telfonen gjennom nettbutikk - derfor de vil ha kvitteringen. :) Jeg har den på mobil så kan vise den frem, men er redd de trenger den i papirform. Tror du jeg får skrive den ut på Elkjøp om det er 100% nødvendig? Biblioteket er stengt i dag, så flaksen er ikke helt med meg i dag, hehe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fint at du mailer kvittering, men ikke sikker på om de vil ta den imot hvis den er kjøpt et annet sted ( telenor som du sier)

Anonymous poster hash: 39963...421

Sist jeg var der ville de ta den imot, men jeg måtte ha kvitteringen (de selger mobiler med Telenor abonnement)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan du åpne mail på telefonen? Kanskje det holder om du viser den der til den som skal ta i mot telefonen? Ellers så har de vel skriver på skolen din, kanskje du kan låne der? :)

Anonymous poster hash: a5a96...94d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv biblioteket i nærheten? De har printer, så betaler du 4-5 kr for et ark eller noe slik.

Du kan kanskje være heldig å de lar deg bruke dataen til å hente opp kvitteringen, men det er ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...