AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes det er spennende å se hvor like/ ulike barn er sine foreldre, både sv utseende og i personlighet. Vi har selv ei jente som er helt lik meg slik jeg var som liten, både i utseende og vesen, mens den andre er ganske ulik begge oss foreldre så langt, synes jeg. Hvordan er der hos dere? Har dere barn som er like dere selv eller er det trekk hos dem (utseende eller personlighet) dere ikke kjenner igjen? Er søsknene like eller forskjellig? Anonymous poster hash: e391d...3bd
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har en datter som er lik utseendemessig på meg, men har helt klart arvet mange personlighetstrekk fra den ene søsteren til faren sin. Selv tanten bemerker dette, også deres felles dårlige sider; begge har ekstremt kort lunte (som de begge ler av etterpå) Den andre datteren min er lik min bestemor utseendemessig, men har arvet farens øyne og humoristiske sans. Personligheten er mest lik min. Anonymous poster hash: 254fd...206
Saraby Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ikke barn, men jeg har foreldre og søsken:-p jeg er jente, av utseendet er jeg som snytt ut av nesa til pappa. Ganske lik personlighet også bortsett fra at jeg har noen personlighetstrekk og lik latter som mamma. Utifra det kan noen se at jeg og mamma ligner på hverandre selvom jeg rent objektivt bare er lik pappa. Jeg og broren min er totaltforskjellige både i ansiktsstruktur og farger hvor han er helt lys i hår og blå øyer mens jeg er mørk.
Silfen Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 En som er helt lik meg, en som er helt lik faren og en som nok helt sikkert er en alien. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Vi har fått kommentarer på at barnet vårt er likt både meg og mannen. Men også på at det ligner mye på det ene søskenbarnet mitt som er mange år yngre enn meg. Både jeg og mannen har jo våre egne interesser, og vi prøver selvsagt å få barnet til å bli interessert i begge. Noe vi har klart godt til nå i det minste. Anonymous poster hash: 686a7...2a9
Sillicious Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg er mest lik pappa både utseendemessig, i personlighet og interesser. Er rolig, interessert i biler og mekking, jobber som mekaniker. - som pappa. Søsteren min er mer "stressa", jobber som sykepleier som mamma.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 De to eldste gutta er som snytt ut av nesa på faren sin. De er veldig lik ham i personlighet også. Gutt nr tre ligner meg og faren min og er mer lik meg i personlighet. Eldstejenta er lik faren av utseende, men har en personlighet og en viljestyrke ingen av oss kjenner og igjen i. Yngstejenta er en god miks av oss begge, både mtp utseende og personlighet. Anonymous poster hash: 28c93...0a2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har gått fra å være kliss lik pappa til å bli kliss lik mamma. Sønnen min var en kopi av meg da han var liten, det siste året han han blitt mer og mer lik pappaen. Lillebroren lignet ikke på noen det første året men nå er han plutselig helt lik meg da jeg var to år. Veldig spent på nr tre Anonymous poster hash: 05510...6e2
Ciara Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Interessant. Sønn 1: Ser ut som en blanding av sin far og sin morfar. Sønn 2: Ser ut som en blanding av meg og farmor. De er med andre ord ikke like. Personlighetsmessig er det veldig vanskelig å si. De har begge noen kjente og noen ukjente sider. Men de er ganske ulike på den måten også.
Tiarra Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Min eldste sønn likner utseendemessig på faren og har blanding av min og farens personlighet. Minste sønn likner mest på meg og har noe av min personlighet, men også mye sin egen, som er helt ulik oss andre. Datteren min er jo fortsatt liten, men man kan se at hun likner på begge foreldrene og minste storebror. Endret 6. januar 2014 av Tiarra
Gjest *kokos* Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Våre tre jenter er veldig like hverandre utseendemessig, og også like meg og faren, på de samme trekkene (men jeg og far er helt ulike). Personlighetsmessig er eldste helt som pappan sin, mellomste er helt som meg, og yngste ser ut til å være en snodig tredje variant, og ingen i slekta forstår hvor hun tar interessene og faktene sine fra.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #12 Skrevet 6. januar 2014 Førstemann er lik meg, andremann er lik sin far. Veldig ulike foreløpig, men minstemann er bare 4mnd. Anonymous poster hash: 0a62b...000
Vera Vinge Skrevet 6. januar 2014 #13 Skrevet 6. januar 2014 Utseendemessig får vi stadig høre at sønnen vår er en 50/50-blanding av oss foreldrene, og det syns jeg selv også. Selv har han flere ganger trodd at barnebilder av meg er av ham. Personlighetsmessig er han også veldig lik oss begge, men så er jeg og mannen min veldig like på mange måter også. Samme grunnlynne på oss alle tre. Jeg kjenner hvertfall mye av meg selv igjen i sønnen min, og faren min sier også at jeg var samme type som barn. Jeg er veldig spent på hvordan lillebroren, som ankommer innen noen uker, blir. Om han blir lik storebror eller noe helt annet. Tenker på den ene siden at vi umulig kan få enda et "enkelt" barn, samtidig som mye av temperamentet sies å ligge i genene (og begge vi foreldrene får høre at vi var samme type rolige, selvgående barn).
Gjest Keikolina Skrevet 6. januar 2014 #14 Skrevet 6. januar 2014 Dattra mi er veldig lik sin tante, sin fars søster når hun var liten, nesten skremmende.
^^Belle^^ Skrevet 7. januar 2014 #15 Skrevet 7. januar 2014 Jentene våre er ekstremt like i utseende, men yngste ser som ettåring ut som eldste da hun var et halvt år. Ellers har eldste arvet det meste fra min bror, øynene har hun fra farfaren sin - de er turkise så det er ikke så mange å arve dem etter. Yngste ligner mest på (bortsett fra søsteren sin) pappaen sin sier de, jeg klarer ikke helt å se hvem hun ligner på. Øynene er fremdeles i forandring, men de ser ut til å bli like mine. Personlighetsmessig er de totalt ulike. Mens storesøster er vill og gal og alltid har vært et krevende barn, er lillesøster rolig og stille og ekstremt tålmodig. Storesøster tar etter pappaen sin, lillesøster tar etter mammaen sin.
bobler Skrevet 7. januar 2014 #16 Skrevet 7. januar 2014 jeg og broren min er veldig like, bare at han er mer hissig og har lyst hår. har mamma sine øyne og personligheten hennes, og arvet hårfargen fra pappa
Britt Banditt Skrevet 7. januar 2014 #17 Skrevet 7. januar 2014 Datteren vår er veldig lik på meg, også i personlighet. Det jeg kan se hun har fra farssiden er farmors øyne, og trolig også fars dårlige tålmodighet
belle_ Skrevet 7. januar 2014 #18 Skrevet 7. januar 2014 Jeg personlig synes ikke jeg ligner noen av foreldrene mine eller søsken. Men så har vi hva alle andre mener, de mener jeg ligner på mamma, selv om jeg har pappas farger, bortsett fra øyenene, de har jeg fra mamma, personlighetsmessig mest lik mamma. Broren min er visst veldig lik pappa, noe jeg er litt enig i, men han er motsatt av meg, har mammas farger men pappas øyner. Ellers er ikke jeg å broren min så veldig like, men vi har like trekk, munnen, smilet, annsiktet og veldig lik personlighet.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #19 Skrevet 7. januar 2014 Jeg er ikke lik noen av foreldrene mine, ikke utseendemessig eller personlighet. Sønnen min er veldig lik meg som liten bare at jeg var litt rundere. Morsomt å se. Han er fortsatt liten så kan ikke helt sammenligne personligheten. Han ligner også veldig på pappaen sin mener folk. Selvom de vet at pappaen ikke er biologisk far. Tror nok man "arver" litt trekk etter de man bor sammen med og at det er årsakenAnonymous poster hash: b1e1b...013
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #20 Skrevet 7. januar 2014 Vi har en gutt som er en kopi av meg og en som ikke har et snev av verken meg eller mannen. Derimot er han kliss lik onkelen min og flere på hans side. Onkelen min er inngiftet så vi er ikke i slekt, men er veldig mange som har kommentert likheten. Merkelige greier.Anonymous poster hash: 05510...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå