Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trist
Skrevet

Jeg sørger fortsatt over ekskjæresten, ikke veldig, men noe. Jeg har møtt en ny helt super gutt som er utrolig nydelig. Men jeg føler meg ikke klar for å gå inn i et nytt forhold. Men jeg vil så gjerne for han er helt fantastisk!

Føler at jeg aldri kommer til å bli klar for noe nytt forhold :cry: Tenk om jeg alltid kommer til å sørge over eksen og at det alltid vil være han jeg tenker på. Skal jeg da leve et helt liv i misnøye? :cry:

Noen som vet hvordan det føles og vil si noen ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vet sikkert hvordan dette føles..det tar sin tid..tro meg.

Prat med gutten og la fortid bli fortid..

Dette tar TID.. :o

mer har jeg ikke å si :oops:

Det er snakk om tid..tid tid...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Litt forskjell om du er 15 eller 30 liksom...

Du bør kanskje tenke litt på han gutten også. Vær ærlig mot han og si at du ikke er over eksen, men at du synes han er fantastisk. Det verste er å la han gå rundt midt oppi det her og være usikker. Så får du bruke litt tid på å finne ut av hva du vil.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor går du rundt og tviholder på minnene om eksen. Han er ikke din lenger. Skap heller nye gode minner med den nye, og eksen er glemt på null komma svisj.

Går man og holder på savnet så blir følelsen heller ikke borte...

Gjest gjest1
Skrevet

Råder dere jentungen til å gå inn i et nytt forhold når hun helt klart ikke er ferdig med det forrige? Tenk om hun synes denne nye gutten er helt fantastisk rett og slett fordi han gir henne noe hun savner fra den forrige?

Tror du skal gi deg selv litt tid jeg, Trist. Verken du eller den nye gutten er nødvendigvis tjent med et forhold på den bakgrunnen du skisserer her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...