Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg er så forelsket i eksen min. Det var jeg som gjorde det slutt for en del måneder siden, på grunn av angst og depresjoner. Jeg lot dette gå utover han, følte jeg ville være aleine. Og ga slipp. Han sa han aldri kom til å komme seg videre og skulle vente på meg.. fikk laaange meldinger og brev og han fortsatte slik i flere måneder.

Nå er jeg kvitt angsten og depresjonen og er veldig interessert i han.
Jeg har fortalt hva jeg føler og at jeg vil finne tilbake, men nå er han usikker. og det skjønner jeg godt. han sier han ikke vil holde på meg fordi det kan ta lang tid før han vet hva han vil. men han ventet så lenge på meg, skal jeg vente på han eller er han bare ikke int lenger?
Jeg prøvde å gi han litt Space, noen dager men da kontaktet han meg og spurte hvordan det gikk.
Vi har vært litt sammen noen dager og han tar initiativ, ikke for å være sammen det er det jeg som har spurt om , men han som kysser meg osv.
Han virker veldig care, men også som om han bryr seg litt om hva jeg gjør enda.
jeg har så lyst til å fortelle han akkurat hva jeg føler og at jeg angrer på alt jeg sa, jeg vet han vet at jeg fortsatt har følelser for han.
Skal jeg sende han en meld og fortelle det, selv om jeg allerede har gjort det, eller skal jeg gi han tid?
Han var verdens mest følsomme gutt, og sendte meg hele tiden lange kjærlighetserklæringer. Tror dere det fortsatt kan være håp eller han jeg mistet han for godt? føler jeg skremmer han hvis jeg sender den meld, men jeg vil også at han skal vite hvor mye han betyr.

Anonymous poster hash: cdd40...e5e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er så forelsket i eksen min. Det var jeg som gjorde det slutt for en del måneder siden, på grunn av angst og depresjoner. Jeg lot dette gå utover han, følte jeg ville være aleine. Og ga slipp. Han sa han aldri kom til å komme seg videre og skulle vente på meg.. fikk laaange meldinger og brev og han fortsatte slik i flere måneder.

Nå er jeg kvitt angsten og depresjonen og er veldig interessert i han.

Jeg har fortalt hva jeg føler og at jeg vil finne tilbake, men nå er han usikker. og det skjønner jeg godt. han sier han ikke vil holde på meg fordi det kan ta lang tid før han vet hva han vil. men han ventet så lenge på meg, skal jeg vente på han eller er han bare ikke int lenger?

Jeg prøvde å gi han litt Space, noen dager men da kontaktet han meg og spurte hvordan det gikk.

Vi har vært litt sammen noen dager og han tar initiativ, ikke for å være sammen det er det jeg som har spurt om , men han som kysser meg osv.

Han virker veldig care, men også som om han bryr seg litt om hva jeg gjør enda.

jeg har så lyst til å fortelle han akkurat hva jeg føler og at jeg angrer på alt jeg sa, jeg vet han vet at jeg fortsatt har følelser for han.

Skal jeg sende han en meld og fortelle det, selv om jeg allerede har gjort det, eller skal jeg gi han tid?

Han var verdens mest følsomme gutt, og sendte meg hele tiden lange kjærlighetserklæringer. Tror dere det fortsatt kan være håp eller han jeg mistet han for godt? føler jeg skremmer han hvis jeg sender den meld, men jeg vil også at han skal vite hvor mye han betyr.

Han virker veldig care, sier du, mener du han har omsorg for deg?

Anonymous poster hash: 581bf...362

AnonymBruker
Skrevet

Han virker veldig care, sier du, mener du han har omsorg for deg?

Anonymous poster hash: 581bf...362

mener han var veldig omsorgsfull før, men nå bryr han seg ikke så veldig. skjønner jo det jeg såret han veldig når jeg gjorde det slutt. han var helt knust.

AnonymBruker
Skrevet

Er litt i samme situasjon selv. Jeg slo opp. Det var stille en stund men så begynte han å fortelle meg hvor mye jeg betyr for han og at han aldri skulle slutte å prøve å få meg tilbake osv. Jeg var ikke på samme sted da og avviste han.

Så kom jeg dit han var. Savna han så mye og fortalte han det og prøvde å få han tilbake. Men da var han ikke på samme sted som meg. Innimellom forteller han meg at han elsker meg og at jeg er det beste som har skjedd han, men han tar ikke initiativ til mer.

Jeg har skjønt at det ikke hjelper å mase. Det hjalp ikke da han maste på meg og det hjalp ikke da jeg maste på han. Det eneste som er fellesnevneren i vår "berg og dalbane" var at det gikk litt tid mellom hvert utbrudd av "jeg elsker deg og må ha deg tilbake". Du burde trekke deg helt tilbake, som venn også. Det er IKKE bra at dere kysser. Trekk deg helt tilbake, uansett hvor vondt det gjør (tro meg, jeg vet hvordan det føles). Gi det tid.

Hvis han virkelig vil ha deg, så kommer han til deg fordi han vet hva du føler for han. Hvis han ikke kommer tilbake så er det greit også; da var det meningen at dere skal finne noen andre i fremtiden.

Anonymous poster hash: 5fa1e...7e9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...