AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har to cup størrelser i forskjell på puppene mine! Er det normalt? Er utrolig irriterende, da alt blir skjevfordelt på meg av BH/Klær osv. Hvilke innlegg er gode å bruke i BHen på den lille siden? Anonymous poster hash: 1f03e...864
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Er helt normalt. Søsteren min har stor forskjell på brystene. Mine er heller ikke like store, men det er samme cupstørrelse. Anonymous poster hash: 246df...eab 1
Minya Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Det finnes ekstrainnlegg i alt fra stoff til skumgummi til silikonplast, sistnevnte både gjennomsiktige og hudfargede. De fleste undertøysforretninger selger dem. Kjøp bh'er etter størrelsen på det største brystet og finn den typen innlegg til det minste som du selv synes føles best.
Kytro Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Kan dette hjelpe deg noe videre? http://www.lommelegen.no/legesvar/forskjellig-st%C3%B8rrelse-p%C3%A5-brystene
Gjest avocadoen Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har og forskjell på puppene, men ikke mer enn bare litt hos meg da. Det er helt normalt at puppene er litt forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har en sykdom som gjør at brystene mine endrer størrelse flere ganger i året. På Lindex selger de protese-BHer som først og fremst er for kvinner med ett bryst, men de kan fint brukes av de som har store størrelsesforskjeller. Ikke er BHene særlig dyre heller, bare noen hundrelapper. Anonymous poster hash: b1506...433
Djungelvrål Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 Hvis forskjellen er veldig stor og det gjør at kroppen din ser usymmetrisk ut kan du kanskje få dekket operasjon så du evt kan legge inn en liten protese i det minste brystet.
Gjest Bringebær55 Skrevet 7. januar 2014 #8 Skrevet 7. januar 2014 Mine puppene er også forskjellige. Og solbrillene mine vipper når jeg har den på, for øra mine er ikke plassert likt på skallen, fingrene på den høyre hånda mi er litt lengre enn på den venstre og den ene foten er bitte litt større enn den andre. Jeg er ganske så unik
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #9 Skrevet 7. januar 2014 Jeg har også veldig stor størrelse på puppene, litt over en cup. Det er veldig plagsomt, og jeg har aldri turt å ta av bh-en foran noen. Er dritt! Jeg bruker et sånt innlegg på den lille side. De fungerer ganske greit, så syns ikke det er noe problem når jeg har på meg klær Anonymous poster hash: 34007...234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå