Gå til innhold

Aurskog - Hemnes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bor på Hemnes i Aurskog eller i nærheten og som kan si noe om hvordan det er der? Hva skjer der, hva slags tilbud finnes det?

Anonymous poster hash: 2353d...3b1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer lite der, det er et høl. Typisk smålig liten bygd.

Anonymous poster hash: 39a27...f78
AnonymBruker
Skrevet

^ Ganske enig. Mye narkotika også. Både på Aurskog og uti Høland/Hemnes. Ganske hardt ungsomsmiljø, selv om man ikke skulle tro det. Skulle jeg ha bodd i Aurskog-Høland igjen, hadde det blitt Bjørkelangen eller Setskog. Setskog faktisk.. Koselig sted, men rimelig dødt ;)

Anonymous poster hash: 866fc...d2b
AnonymBruker
Skrevet

har bodd på Løken. aldri mer. det er et Høl.... spesielle mennesker

Anonymous poster hash: 55666...e76
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på Setskog i Aurskog-Høland, og her er det, tro det eller ei, utrolig fint! Om sommeren er det idyllisk med mange badeplasser, campingplasser, butikk og flott natur :-) om vinteren er det kjedelig, men har lysløype og det årlige skøyteløpet på Sletten, da ;-)

Jeg er 18 år og bor her med familien, opprinnelig fra Skedsmo, har nå bodd her i 3 år fordi pappa er herfra og trives godt. Selvfølgelig jeg som 18 åring kunne tenkt meg å bodd litt nærmere Lillestrøm, men jeg klarer meg :-) bare sørg for å ha lappen, for her er det en buss om dagen! (Og ingen i helgene)

Og så klart!! Veldig nærme både Charlottenberg og Tøcksfors! 20-30 min til hver av stedene da Setskog er omtrent på midten :-)

Anonymous poster hash: 6ee8b...47d

AnonymBruker
Skrevet

Mye ressurssvake mennesker der.

Anonymous poster hash: f288b...797

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...