Gå til innhold

Singel for første gang på nesten fire år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, og har nettopp gjort det slutt med kjæresten/samboeren min etter nesten fire år sammen. Jeg har altså ikke vært singel siden jeg var 15 år, og det er selvfølgelig veldig rart og uvant for meg å ikke ha kjæreste. Det høres kanskje rart ut, men jeg er usikker på "hvor jeg skal gjøre av meg"... Hva gjør jeg som singel, jeg føler meg helt tom. Jeg er ikke interessert i å dra på fest og ligge rundt med alle gutter bare fordi jeg er singel, men hva annet har singellivet å by på?

Noen som har noen tips? Vet det kanskje er rart at jeg spør om dette, men slik er det for meg når jeg har vært så knyttet til en annen person så lenge.

Anonymous poster hash: 715ab...592
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Være med venner?

Det er jo en mulighet, men jeg studerer ikke for tiden (har derfor ikke blitt kjent med noen nye) men skal begynne å studere til høsten. Alle mine beste venninner som jeg har brukt å være sammen med, har selv kjærester, og er nesten alltid opptatt med dem... Har liksom ikke noen særlig stor vennekrets, noe som kanskje er et utslag av at jeg har vært mye sammen med kjæresten min hele tiden :(

Gjest Summers
Skrevet

Det er jo en mulighet, men jeg studerer ikke for tiden (har derfor ikke blitt kjent med noen nye) men skal begynne å studere til høsten. Alle mine beste venninner som jeg har brukt å være sammen med, har selv kjærester, og er nesten alltid opptatt med dem... Har liksom ikke noen særlig stor vennekrets, noe som kanskje er et utslag av at jeg har vært mye sammen med kjæresten min hele tiden :(

Da sier vi at du skal bruke tiden til å bygge opp vennekretsen din. Å vente til høsten med å få venner blir litt for passivt og høres ut som et kjipt opplegg.

AnonymBruker
Skrevet

Da sier vi at du skal bruke tiden til å bygge opp vennekretsen din. Å vente til høsten med å få venner blir litt for passivt og høres ut som et kjipt opplegg.

Ja vel, beklager. Ts

Gjest Summers
Skrevet

Ja vel, beklager. Ts

Trenger ikke være spydig, ditt liv og du som ville ha tips.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være spydig, ditt liv og du som ville ha tips.

Jeg er ikke spydig, jeg bare orker ikke å fortsette å forklare situasjonen til en person som tydeligvis ikke orker å engang prøve å sette seg i min situasjon, og ikke forstår at ikke alt er kjempelett, særlig ikke rett etter et samlivsbrudd.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 19 år, og har nettopp gjort det slutt med kjæresten/samboeren min etter nesten fire år sammen. Jeg har altså ikke vært singel siden jeg var 15 år, og det er selvfølgelig veldig rart og uvant for meg å ikke ha kjæreste. Det høres kanskje rart ut, men jeg er usikker på "hvor jeg skal gjøre av meg"... Hva gjør jeg som singel, jeg føler meg helt tom. Jeg er ikke interessert i å dra på fest og ligge rundt med alle gutter bare fordi jeg er singel, men hva annet har singellivet å by på?

Noen som har noen tips? Vet det kanskje er rart at jeg spør om dette, men slik er det for meg når jeg har vært så knyttet til en annen person så lenge.

Skjønner godt hvor du kommer fra. Jeg ble også singel når jeg var 20 etter 6 års forhold. En ting er at i begynnelsen så vil du ikke føle det sånn men etterhvert innser du hvor herlig friheten er. Jeg lagte også et løfte til meg selv at jeg ikke skulle ha forhold de neste 2 årene for å virkelig bli kjent med meg selv. Dra med vennene dine ut, dra på byen og hils på andre og bygg kretsen din. Det skjer ingenting om du låser deg selv inne. Det er rett og slett herlig å ikke være i forhold selv om forhold også bringer mye positivt med seg.

Chin up girl! 2014 kan bli ditt år! :)

Anonymous poster hash: 96294...17c

Skrevet

Derfor det er smart å ta vare på vennene sine, man vet aldri når man blir singel igjen.

Skrevet

Jeg slo opp med min samboer gjennom 5 år for et år siden, og selvsagt var det tomt og rart i begynnelsen. Men tenk, nå kan du gjøre akkurat det du vil, når du vil. Om det så er å dra på byen, ferie, være med venner, se på serier til langt på natt eller bare det og spise det du vil når du vil :)

For meg hjalp det å ha venner, og jeg har ingen single venner som bor igjen der jeg bor. De i forhold har kanskje ikke like mye tid som deg, men de har vel tid innimellom? Jeg gikk også endel på byen, men det gikk lenge før jeg hadde sex. Går ann å gå ut uten å pule rundt ;) ellers trente jeg endel - hobbyer er fint og brukte mye tid på jobb og studier. Og nå trives jeg veldig som singel og gjør vel stort sett det samme nå som jeg gjorde med en gang det ble slutt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...