AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har ei bestevenninne jeg har hatt hele livet. Hun er det naturlige valg som forlover av den grunn, og jeg er redd hun blir såret hvis jeg ikke velger henne. Men.. Hun passer ikke til jobben føler jeg. Hun er ekstremt sjenert, og jeg er rake motsetningen. Ser ikke for meg at det hadde blitt det store utdrikningslaget eller noen taler eller noe. What to do? Velge en annen, og ende med å muligens såre henne? Eller? Anonymous poster hash: 128b7...757
Jordbærkake Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde bare vært ærlig og sakt det som det er, slik som du sier det her. 1
Pimpel Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Ta en prat med henne, og hør hva hun mener. Kanskje hun ikke har lyst å være forlover? Noen har også flere forlovere. Men kun en av de kan stå på papiret. 1
Saraby Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Som hun over meg skriver så går det ann å ha flere forlovere som gjør ulike oppgaver. Hvis du er redd for å såre henne, kanskje du kan ha to? Så kan den andre ha oppgaver som taler å sånt, mens barndomsvenninnen din kan ha andre oppgaver. Edit: Eller snakk med henne å fortell at du gjerne vil ha henne til forlover, men er usikker på om hun tør å snakke i bryllupet osv. Endret 6. januar 2014 av Saraby 1
FalconPunch Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #6 Skrevet 7. januar 2014 Som flere har skrevet over; flere forlovere med ulike oppgaver. Min forlover liker ikke å snakke offentlig, så hun skrev sang til meg. Er ikke superfan av slike "hjemmesnekkra" greier, men hun hadde brukt masse tid på den, og det var super koselig!!! Hun bor også i et annet land, så det var vanskelig for henne å arrangere utdrikningslag, men da trådde hele venninnegjengen til. De opprettet gruppe på FB der de planla, fordelte oppgaver og holdt hverandre oppdatert. Anonymous poster hash: 9c248...820
minister-mio Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 vennskap er viktigere enn utdrikkningslag
Gjest BettyBoop Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har ei bestevenninne jeg har hatt hele livet. Hun er det naturlige valg som forlover av den grunn, og jeg er redd hun blir såret hvis jeg ikke velger henne. Men.. Hun passer ikke til jobben føler jeg. Hun er ekstremt sjenert, og jeg er rake motsetningen. Ser ikke for meg at det hadde blitt det store utdrikningslaget eller noen taler eller noe. What to do? Velge en annen, og ende med å muligens såre henne? Eller?Anonymous poster hash: 128b7...757 ha to forlovere...
tussi84 Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Høres nesten ut som en venninne av meg. Jeg har ikke vært sammen med kjæresten min mer enn 5 mnd, men vi føler begge at vi er den rette for hverandre og har snakket om at målet vårt om 3-4 år er å gifte oss. En venninne av meg sa rett ut at hun regnet med at jeg kom til å velge henne som forlover. Noe jeg ikke har tenkt over engang enda. Jeg har flere gode venninner jeg vil si er kanidater til å være min forlover, og jeg vet ikke om det vil bli henne når den tiden kommer. Men slik det er så føler jeg at hun forventer at hun blir det, og jeg vil ikke såre henne heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå