Gå til innhold

Hvordan vet dere om han er den rette? leter etter tegn hos min kjærste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samboer med en nå og vi har vært sammen i ca tre år. Alikevel spør jeg meg selv; hvordan skal jeg vite om han er den rette? Noen sier de bare vet det emd en gang, men er det alltid sånn? hvordan var det for dere? Jeg må innrømme at jeg ikke har merket noe til det..men muligens av forskjellige grunner som at jeg fra før er redd for å binde meg og bruker lang tid på å bl itrygg på en person og redd for å bli skuffet....

Det jeg vet er at jeg syns det er vanskelig å se for meg et liv uten han, og HELT umulig å se for meg han med en annen jente...så vet jeg at vi har det gøy sammen, lik humor, ler mye, og at vi trives i hverandres selskap, jeg gleder meg alltid til å være med han, og vi fingerer godt som samboere, vi er ganske like men også ulike, hmm..men alikevel, hva mer? hva så dere?

Anonymous poster hash: 626ff...a0d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe som heter "DEN rette". Mange er sikkert rette for deg. Spørsmålet er bare om man tør å satse eller ei.

Anonymous poster hash: 21919...508
AnonymBruker
Skrevet

Vi elsker å bare være sammen. Kan sitte i timesvis og enten være helt stille, prate masse eller se på TV. Vi har veldig like personligheter, står likt politisk og hater/elsker de samme tingene. Har like drømmer for fremtiden. Eneste problemet vi har er at jeg er litt for dårlig til å si unnskyld. Ikke at jeg trenger å si det så ofte, men jeg MÅ bli bedre.

Anonymous poster hash: 0db17...cdb

Skrevet

Det er jo vanlig for de fleste å være litt usikker på det innimellom. Det høres jo ut som dere har det bra sammen. Du sier du er redd for å binde deg, er kanskje derfor du har de tankene nå. Jeg skjedde noe utrolig merkelig (tror jeg) en uke før jeg ble sammen med han som er kjæresten nå. Jeg hadde fulgt han til bussen og satt ute og leste. Så plutselig fikk jeg en sterk følelse av kjærlighet og trygghet, ble litt "borte". Jeg kjente at han var den eneste jeg noen gang ville ha. Var ikke meg selv før to uker etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samboer med en nå og vi har vært sammen i ca tre år. Alikevel spør jeg meg selv; hvordan skal jeg vite om han er den rette? Noen sier de bare vet det emd en gang, men er det alltid sånn? hvordan var det for dere? Jeg må innrømme at jeg ikke har merket noe til det..men muligens av forskjellige grunner som at jeg fra før er redd for å binde meg og bruker lang tid på å bl itrygg på en person og redd for å bli skuffet....

Det jeg vet er at jeg syns det er vanskelig å se for meg et liv uten han, og HELT umulig å se for meg han med en annen jente...så vet jeg at vi har det gøy sammen, lik humor, ler mye, og at vi trives i hverandres selskap, jeg gleder meg alltid til å være med han, og vi fingerer godt som samboere, vi er ganske like men også ulike, hmm..men alikevel, hva mer? hva så dere?

Anonymous poster hash: 626ff...a0d

Når du kjenner deg varm, glad, trygg og elsket sammen med kjæresten, da er han den rette :yvonne:

Anonymous poster hash: b5558...09a

AnonymBruker
Skrevet

Når du kjenner deg varm, glad, trygg og elsket sammen med kjæresten, da er han den rette :yvonne:

Anonymous poster hash: b5558...09a

vel, man går vel ikke inn i et forhold uten å føle disse tingene. den rette kan dessuten komme flere ganger i løpet av livet

Anonymous poster hash: 393fa...b91

Skrevet

vel, man går vel ikke inn i et forhold uten å føle disse tingene. den rette kan dessuten komme flere ganger i løpet av livet

Anonymous poster hash: 393fa...b91

Hvorfor er han mindre rett fordi det finnes flere potensielle rette?

AnonymBruker
Skrevet

Vi elsker å bare være sammen. Kan sitte i timesvis og enten være helt stille, prate masse eller se på TV. Vi har veldig like personligheter, står likt politisk og hater/elsker de samme tingene. Har like drømmer for fremtiden. Eneste problemet vi har er at jeg er litt for dårlig til å si unnskyld. Ikke at jeg trenger å si det så ofte, men jeg MÅ bli bedre.

Anonymous poster hash: 0db17...cdb

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Anonymous poster hash: 1cee0...1d4

Gjest Marmot
Skrevet

For min del er det så enkelt som at jeg har det bedre med ham enn uten ham. Han gir meg det jeg ønsker meg i en mann, og er en bonus i et allerede godt liv.

Skrevet

Bare føler det på deg .. Vanskelig å forklare♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...