Gå til innhold

Hjelpe meg, jeg står brud om litt over et år!

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og dèt gikk akkurat opp for meg!!

1 år er ikke lenge i det hele tatt!!

Jeg gleder meg jo selvsagt! Og dette er ikke et innlegg om kalde føtter..

Dette er et innlegg om at jeg står brud om 1 år og jeg veit ikke en shitt om bryllup...................!

Hva gjør man, hva gjør man ikke? Hvor langt går jobben til forloveren? Når har man utdrikkningslag, og har bruden noe som helst å si når det kommer til det?

Hva skriver man på ønskelista når man gifter seg? Det vi virkelig ønsker oss er jo et hus, meeen noe sier meg det blir å be om litt for mye...

Jeg har så mye jeg lurer på.. Jeg er jo helt grønn på dette..

Jeg tar imot tips og forslag med stoooor takk!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, så gøy å lese! Det samme skrev jeg for nesten nøyaktig et år siden!

Visste nada, annet enn at vi ville gifte oss, og at det plutselig satt en ring å fingeren.

Så jeg googlet og begynte å lese bryllupsforum. Det var smart. Jeg har brukt forumet på Bryllupsvenner endel. Litt tilfeldig, men mer seriøst enn det ofte er her inne. Der har de strålende "to-do"-lister, som er en god start for å finne ut hav man skal tenke på.

Men i starten var det vel: hva slags bryllup vil vi ha? Mange/få? Ønsket lokale? Restaurant eller leie lokale og gjøre mye selv? Dato? Hvor mye penger har vi og hvor mye må vi spare det neste året (essensielt!)? Og så begynte jeg å undersøke priser ettersom vi fant svar på dette. Forberedte papirarbeidet så det kunne sendes inn 4 mnd før vielsen. Vi trengte ikke kirke, men bor du i populært område og vil gifte deg i høysesongen og vet akkurat hvilken kirke du vil ha, da er det bare å kaste seg rundt og booke den så fort de har noe ledig har jeg hørt.

Men les på forumene, så blir det orden. 1 år er god nok tid, faktisk mer enn god nok tid, så lenge du få ønsket kirke og lokale på plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...