AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #1 Skrevet 6. januar 2014 Jeg hadde bygd alle mine drømmer og håp for fremtiden rundt kjæresten min. Plutselig en dag forteller han at han ikke elsker meg lenger. Han føler at følelsene har dabbet litt av og forlot uten å gi forholdet en sjangse. Dette er 4 mnd siden. Nå i ettertid sliter jeg litt med å finne glede i ting og mening med ting. Jeg har et nydelig hus, får studere det jeg vil og en hau med familie og gode venner. Men jeg VAR etablert, å nå skal jeg plutselig være singel igjen? Husker ikke hvordan man gjorde dette jeg...? Anonymous poster hash: d9681...e94
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er du? Man må bare ta en dag om gangen.. Anonymous poster hash: ab7d2...1ae
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Hvor gammel er du? Man må bare ta en dag om gangen.. Anonymous poster hash: ab7d2...1ae 21 årAnonymous poster hash: d9681...e94
Tradegy Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Det er et sunnhetstegn at det tar tid. Selv med hus og studier. Det gjør deg menneskelig vil jeg si. Og selv med stor venneflokk, så er det ingen som kan leve livet for deg. Er midt i sorgprosess selv, men jeg mangler alt av det du beskriver du har. Likevel, så er tiden vår beste venn. Klem til deg.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Det er et sunnhetstegn at det tar tid. Selv med hus og studier. Det gjør deg menneskelig vil jeg si. Og selv med stor venneflokk, så er det ingen som kan leve livet for deg. Er midt i sorgprosess selv, men jeg mangler alt av det du beskriver du har. Likevel, så er tiden vår beste venn. Klem til deg. Tusen takk for svar! dette er vel en sorgprosess man skulle ønske man ikke måtte gå igjennom med tanke på at man enda håper det skal være en sjangse for at han kommer tilbake. Men det er sant, ingen kan leve livet for oss. Det handler om å stå i det vonde. Lykke til til deg og, god klem til deg Anonymous poster hash: d9681...e94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå