AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Ok. Et utrolig merkelig spørsmål, men håper noen kloke sjeler vet hva det kan være. Jeg gikk og la meg for 45 minutter siden. Gikk på do og tisset før jeg la meg. Etter ca en halvtime må jeg igjen på do og tisser mye. Nå må jeg på do en tredje gang, er skikkelig tissetreng. Har ikke drukket spesielt mye i dag, og har ikke noe svie, så er nok ikke urinveisinfeksjon. Hvor i alle dager kommer all væsken fra? Tisser meg "helt tom", men er like mye urin etter en halvtime. På forhånd, takk for svar på mitt underlige spørsmål.Anonymous poster hash: 6c5d7...26c
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 gravid? Anonymous poster hash: 907c7...3ab
Gjest HappyWaffle Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 hadde en sånn periode men det gikk over
Anje Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Vannoppsamling. Og når kroppen slutter å samle vann så må det jo ut. Så da tisset en mye selv om en ikke har helt innpå med vann.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 gravid? Anonymous poster hash: 907c7...3ab Er nok ikke det Anonymous poster hash: 6c5d7...26c
Søken Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har det også slikt...og har hatt det leeeenge nå utrolig frustrerende!! både dag og natt
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Vannoppsamling. Og når kroppen slutter å samle vann så må det jo ut. Så da tisset en mye selv om en ikke har helt innpå med vann. Kan det ha en sammenheng med at jeg kom hjem fra syden i kveld? Anonymous poster hash: 6c5d7...26c
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #8 Skrevet 6. januar 2014 Jeg har det også slikt...og har hatt det leeeenge nå utrolig frustrerende!! både dag og natt Da ville jeg gått til legen for å utelukke diabetes type 1. Økt urinmengde dag og natt er et typisk symptom på at kroppen skiller ut sukker. Lukter urinen søtt bør du ringe legen ASAP.Anonymous poster hash: 0755d...a38 1
altflyter Skrevet 6. januar 2014 #9 Skrevet 6. januar 2014 Kan det ha en sammenheng med at jeg kom hjem fra syden i kveld?Anonymous poster hash: 6c5d7...26c Det kan definitivt ha en sammenheng Der har du nok forklaringen
Sjenkar Skrevet 6. januar 2014 #10 Skrevet 6. januar 2014 Prøv og klem ut en kabel, pleier og hjelpe:)
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #11 Skrevet 6. januar 2014 Det kan definitivt ha en sammenheng Der har du nok forklaringen Tusen takk for svar Har akkurat våknet for nok et toalettbesøk, får håpe det var det siste i natt. God natt Anonymous poster hash: 6c5d7...26c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå