Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket en del om å reise på ferie med kjæresten og noen venner av oss i sommer. Men nå har de vennene dårlig økonomi, så vi kan ikke reise dit hvor vi har lyst. Jeg prøvde å spørre kjæresten om ikke vi bare kunne reise vi to da? Men nei, da ville han helller reise på ferie en annen plass med vennene våre. "Vi kan reise på ferie ilag senere, kanskje neste år". Han mente ikke at han ikke ville reise på ferie med meg noen gang, men at han hadde mer lyst å reise med noen venner også.

Blir litt bekymret. Er det unødvendig? Tenker litt sånn auch visst han ikke vil reise på ferie med bare meg, er jeg så kjedelig ?

Anonymous poster hash: f03d9...4ef
Videoannonse
Annonse
Gjest mariellPUL
Skrevet

Et par blowjobs vil nok fikse på det.

Skrevet

Hva med å spørre ham rett ut om hvorfor han ikke vil?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spurt han om det, og da sa han at han syns det var gøyere å reise på ferie med flere, det var bare sånn...

ts

AnonymBruker
Skrevet

Er han redd for at dere ikke skal finne frem kanskje? At vennene deres har mer erfaring? Er han sjenert?

Anonymous poster hash: d7a20...1d0
Skrevet

Jeg tenker at hvis dere først planla å reise med flere venner, men de ikke kan bli med på dyr reise, kan jeg forstå at han heller vil få til en reise med de vennene nå først et annet sted - siden det i utgangspunktet var planen. Men foreslår også at du spør han rett og slett :)

• Liker 1
Gjest Morgun
Skrevet

Jeg har spurt han om det, og da sa han at han syns det var gøyere å reise på ferie med flere, det var bare sånn...

ts

Gjør det noe da?

Skrevet

Jeg hadde nok tenkt som kjæresten din. hvis planen var å reise med vennene, men de hadde ikke råd til den reisa dere først hadde tenkt, så hadde jeg funnet et annen billigere alternativ sammen med de.

Synes selv det er kjekt å reise på ferie med vennepar :)

Liker så klart å reise alene med samboeren min også, men når man først hadde tnekt å reise på tur sammen, så finner man et alternativ som passer alle. Så jeg skjønner han jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare syns det er litt rart. Vi har aldri vært på ferie bare oss to, lurer på om han kjeder seg i mitt selskap siden han ikke ser for seg å reise på ferie bare vi to.

ts

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme båt som deg, kjæresten min har alltid hatt lyst til å reise med flere på tur og ikke bare oss to. Jeg spurte han om han synes jeg er kjedelig og fikk nei til svar, at det bare var morsomt med flere personer. Jeg er helt enig, det er mye morsommere å dra på tur med venner. Men så kommer det helt an på hvor destinasjonen går hen. Nylig var vi bare oss to på en veldig rolig plass, men skulle vi ha dratt til en plass der det var mer liv så hadde det vært gøy å vært flere. Prøv å ikke tenk for negativt, er neppe det at han syns du er kjedelig, at det er bare gøy med flere. Spør han :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm har alltid sett for meg å reise sammen med den man elsker alene da? er ikke det normalt?

Anonymous poster hash: c472c...8a4
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

ts

Jeg føler akkurat det samme som kjæresten din. Tanken på kun meg og samboer sammen alene i Thailand eller syden i 2 uker er ikke fristende. Ikke 1 uke engang. Det hadde rett og slett blitt kjedelig. Vi trives i hverandres selskap, men i slike tilfeller synes jeg det er kjekt om man er flere.

Anonymous poster hash: 0ae00...7b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som kjæresten din. Tanken på kun meg og samboer sammen alene i Thailand eller syden i 2 uker er ikke fristende. Ikke 1 uke engang. Det hadde rett og slett blitt kjedelig. Vi trives i hverandres selskap, men i slike tilfeller synes jeg det er kjekt om man er flere.

Jeg er dame forresten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare syns det er litt rart. Vi har aldri vært på ferie bare oss to, lurer på om han kjeder seg i mitt selskap siden han ikke ser for seg å reise på ferie bare vi to.

ts

Hvor lenge har dere vært sammen? Har dere vært på ferie med andre før?

Anonymous poster hash: fc513...6ec

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen halvannet år, men aldri vært på ferie sammen verken alene eller med andre.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen trøst, var eksen min av samme oppfatning. Fikk til svar at det bare var mer gøy å reise sammen med flere, men alt til sin tid, tenker jeg. Vi hadde ikke hatt èn reise bare oss to engang.

Anonymous poster hash: 9ad2e...925
  • Liker 1
Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg synes det er gøy med flere på tur. Har foreslått for min kjæreste at vi drar flere sammen i sommer, eller feirer nyttårsaften med flere. Ikke fordi jeg ikke vil være med kun ham, men fordi det er morsomt med mange folk jeg liker.

Det er jo ikke som om det ikke blir alenetid, går fint an å ha gjøre ting alene, men så møtes før eller etter med de andre. Jeg elsker å være alene med kjæresten min, vi har det supergøy sammen, men vi er jo mer sammen bare vi to enn med flere.

Men nå begynte jeg å tenke...hva om han tenker det samme som deg? Hmmm...

AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen trøst, var eksen min av samme oppfatning. Fikk til svar at det bare var mer gøy å reise sammen med flere, men alt til sin tid, tenker jeg. Vi hadde ikke hatt èn reise bare oss to engang.

Anonymous poster hash: 9ad2e...925

Ja, og så ble han også en eks! ;)

Anonymous poster hash: 450dd...8d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig? Hva gjør dere på ferie, da? Vi liker best å reise på langhelg til en by. Da er det sightseeing, shopping, spise på restaurant, museum, konsert osv. Full trøkk!

Å være flere par sammen på tur høres bare kaotisk ut. Da må man gjøre avtaler og holde disse, og mister all fleksibilitet og muligheten til å gjøre ting etter hvert som man kommer over mulighetene.

Anonymous poster hash: e5671...1b1

• Liker 2
Skrevet

Jeg trives aller best med å reise med bare kjæresten, heldigvis føler han det samme. Blir ofte kaos å forholde seg til flere par som vil forskjellige ting, synes det blir slitsomt å tilpasse seg andres ønsker hele tiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...