HanneB Skrevet 17. mai 2004 #1 Skrevet 17. mai 2004 Hardisken på hjemmepc'n er ødelagt og de har enda ikke greid å få redda noe av det som ligger lagret på den!!! :-( Krisa er at alt jeg har lastet ned, lagd i forbindelse med bryllupet er borte Jeg må starte på nytt, hulk.... Kan noen hjelpe meg med følgende: "mal" til kirkeprogram Diktet "Lyset" av H. Vesaas .... kommer ikke på mer i farta....
Tari Skrevet 17. mai 2004 #2 Skrevet 17. mai 2004 Kan jeg spørre om hvem "de" er? Som regel når pc'en "kræsjer" så går det an å hente ut all data som ligger der via dos og en zip-drive.... Ang. det du spurte om så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg :-( Lykke til!
Tusenogtredve Skrevet 17. mai 2004 #3 Skrevet 17. mai 2004 Data er gøy så lenge det fungerer... Godt du enda har god tid. Uansett jeg fant "Lyset" her
rmtm Skrevet 17. mai 2004 #4 Skrevet 17. mai 2004 Du kan sjekke denne nettsiden for info om de forskjellige punktene under vielsen: http://www.orkdalsmenighetene.no/vigsel/index.htm Prøv også å gå på søk og skriv feks kirkeprogram direkte her på forumet. Da får du fram lenker til tidligere skrevne innlegg. Lykke til!
jea Skrevet 17. mai 2004 #5 Skrevet 17. mai 2004 jeg har mal til kirkeprogram ,så kan jeg sende det til deg på mail..Bare send meg mail adr din :-)
HanneB Skrevet 18. mai 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. mai 2004 Kan jeg spørre om hvem "de" er? Som regel når pc'en "kræsjer" så går det an å hente ut all data som ligger der via dos og en zip-drive.... Tari; "de" er et lokalt firma som min sambo bruker når han skal ha hjelp til datatekniske ting, som sikkert burde ha greie på dette??? Jea; mailadr. sendt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå