siebaeo Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 http://www.startour.no/feriereiser/Spania/Tenerife/Playa-de-las-Americas/Marylanza/?season=vinter-13-14 Noen som har vært der eller har andre destinasjonstips til oss? Vi skal reise i mars, være to uker og har en på 3 og ei på 7 mnd (når vi reiser). Har litt charterskrekk men vil gjøre det litt enkelt og barnevennlig nå.. Vi velger ikke all inclusive siden vi nesten antar vi kommer til å bli skuffa.. Vi vil gjerne spise bra! Blir kjempetakknemlig for hjelp og tips!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #2 Skrevet 6. januar 2014 jA, Tenerife er nydelig og barnevennlig, de har Badeparker og dyreparker pluss masse billige klokker! Lei en bil, se landskap.Anonymous poster hash: 94513...bc2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #3 Skrevet 6. januar 2014 Har vært på Fanabe hotell / Tenerife- mest barnevennlige hotellet jeg har vært på , egen barneskole, menyer, basseng , alt inklusive og mAten var fantastisk!Anonymous poster hash: 94513...bc2
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Mente barne show / lkke skoleAnonymous poster hash: 94513...bc2
siebaeo Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2014 Takk for svar! Vi har kikket på Fanabe beach også. Men litt redd det er helt barnehage.. Jeg finner alltid noe nytt å bekymre meg for Er det mye ståk eller finner man litt fred og ro der også?
Gjest Morgun Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Det ser ut til at folk på tripadvisor stort sett er fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #7 Skrevet 7. januar 2014 På Fanabe hotell er det Ikke barnehage, området er litt avskjermet, foreldre kan følge med når de soler og bader seg;) vannland med delfinshow, zoom park etc i nærheten.Anonymous poster hash: 94513...bc2
siebaeo Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2014 Takk for tips! Nå venter to uker på Sunwing Fanabe Beach på oss!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #9 Skrevet 27. januar 2014 At noen fortsatt kan anbefalle andre å gå på delfinshow (eller spekkhoggershow) i dag hvor folk flest er såppass opplyste om hvordan den industrien fungerer er forskrekkende! Se "The cove" og "Blackfish" og se så om det frister å gå på slike show. Jeg var på Tenerife i fjor og holdt meg bevisst unna Loro Parque pga dette! Mye annet morro å finne på med barna på Tenerife. Anonymous poster hash: 47bd7...976 1
siebaeo Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2014 Kom gjerne med tips om aktiviteter! Vi har en baby og en treåring så det er begrenset hva vi kan være med på.. Men vi har vurdert å leie bil og kjøre litt rundt, besøke Teide, se nordsiden kanskje. Gå turer i nærområdet. Tror det blir begrenset med byturer.. Får helt mark av tanken på 3-åringen og trafikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå