Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har egentlig aldri vært noen sterk tilhenger av dyre hudpleie produkter. Sånn av og til. Ikke hatt så mye peiling. Ikke hatt problemhud heller.

Nå har ei venninne startet parfymeri. Å fikk masse prøver fra Kanebo. Duften og konsistensen er herlig! Huden har begynt å bli bedre også. Siden jeg nå har tippet 30 tallet så vil jeg begynne å ta vare på den mere. Kanskje forsinke aldringsprosessen osv. Begynt å interessere meg mere. Begynt å se at fundation dekker ikke alt.

Kanebo er jo ganske dyrt merke, er det verdt det?

Vet at det varierer fra person til person fra hud til hud, men i det hele og store?

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte Kanebo selv til jeg var ca 30 og var veldig fornøyd, men så skiftet de ut produktene jeg brukte og da gikk jeg over til et annet merke med en rikere krem.

Har fremdeles et godt inntrykk av Kanebo og bruker peelingen men det viktigste er jo hva du selv synes og hvordan produktene føles på huden din. Synes du huden blir bedre bør du ta deg råd til å fortsette,

Skrevet

Hva slags krem bruker du nå da?

Jeg er ikke redd for å bruke pengene, vil helst finne det perfekte produkt.

Det er ikke bare huden min som skal godta det.

- konsistensen skal ikke være for feit

- Det skal dufte, men ikke for mye. Friskt og lett.

- Det skal se eksklusivt ut

- Jeg skal glede meg til ansitksstellet

Hehehe Er jeg kresen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns personlig at Kanebo er oppskrytt hudpleie. Det finnes bedre OG billigere hudpleieprodukter der ute. Men sminken til Kanebo derimot er bra.

Anonymous poster hash: a92d3...07b
Skrevet

Jeg syns personlig at Kanebo er oppskrytt hudpleie. Det finnes bedre OG billigere hudpleieprodukter der ute. Men sminken til Kanebo derimot er bra. Anonymous poster hash: a92d3...07b

Hva vil du si er merket man får det man betaler for? Hva bruker du?

AnonymBruker
Skrevet

Kanebo tester på dyr.

Anonymous poster hash: 020e7...093
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du si er merket man får det man betaler for? Hva bruker du?

Jeg vil si at Obagi, Emergin C, Decleor og Matis er de produktene hvor man faktisk får det man betaler for. Nå er ikke Obagi ett typisk velværemerke, men mer ett korrigerende merke, mens Matis er velvære og behandling i ett vil jeg si. Men folk er forskjellige, det som fungerer for noen, fungerer ikke alltid for andre.

Anonymous poster hash: a92d3...07b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte Kanebo før, altså pudder, men etter at de begynte å skifte sminken, så ble huden min uren. Da gikk jeg over på Glominerals og er storfornøyd.

Anonymous poster hash: 34344...a0f

Skrevet

Jeg bruker Kanebo og er superfornøyd med produktene. Min hud er tørr og sensitiv med rosacea i kinn/hake. Jeg har lett for å få kviser med for fete produkter, jeg trenger fukt fukt fukt og lite irriterende stoffer. Ting som scrub og leirmasker kan jeg f.eks ikke bruke, men Kanebos peeling går fint en gang i uka.

Kanebo, nærmere bestemt Sensai-produktene, er det første merket jeg har brukt som gir meg normal, balansert hud både sommer og vinter. Det jeg bruker er milky soap som rens (ja, jeg vet at man egentlig skal bruke to renseprodukter, men dette fungere best for meg) , og så prime solution og silk emulsion moist for fukt.

Det eneste er at det blir litt småtørt om vinteren, men nå har jeg begynt å legge til et serum fra Aveda i fuktighetslotionen; Aveda Balancing Infusion Dette er helt genialt for min hud.

MEN jeg vil gjerne ha tips til rimeligere produkter som kanskje er like gode!

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...