AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg og kjæresten har vært samboere i mange år, har et felles barn, felles hus og felles bil. + diverse som har kommet med årene. Ting har fungert bra, vi har levd et normalt liv vil jeg påstå. Men ca de 2 siste årene har forholdet gått nedover for min del. Sex-lysten minsket, som nå er helt borte. Jeg simpelten hater det, blir kvalm og uvell bare han tar på meg. hater sex, hater å kose hater intimitet. og sist men ikke minst, jeg hater at det er sånn. det ødelegger meg. Og ikke minst forholdet. Kjæresten er over gjennomsnittet glad i sex, første han gjør morgen og kveld og nåpr han kommer hjem fra jobb, er å klå på de mest intime stedene. ingen hei kjære her i gården nei. Stemningen har begynt å bli merkelig. Små ting kan bli diskusjoner og det er en anspent stemning rund oss hele tiden. Forferdelig slitsomt. Vi har et felles barn, men til tider føler jeg meg alene. Han tar ikke så mye anvar som jeg trodde han ville gjøre. Brydde meg lite i starten, men nå sliter det på at det kun er jeg som skifter bleier, står opp om natten, legger om kvelden (som i seg selv er litt av en jobb) osv.. Og jeg blir bare mer og mer irritert hver gang jeg får et "nei", når jeg spør etter hjelp. Skjønner jo at man ikke kan være forelsket hele livet, men vil ikke tro dette er en normal hverdag å leve med heller. Dette er forsjåvidt bare en smakebit på problemet, men jeg vil gjerne høre innspill fra dere. Tips/råd? er villig til å jobbe for forholdet, men må innrømmet at sånn det er i dag, kan gresset virke grønnere på andre siden??? Anonymous poster hash: 8d5fb...670
Britt Banditt Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Han virker jo ærlig talt som en dårlig far, en dust og en gris.. Han sier bare nei når du ber om hjelp?? Hvorfor finner du deg i det?
FalconPunch Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 (endret) . Endret 8. april 2018 av FalconPunch
pickupgirl Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 For ca 3 år siden startet det å gå nedover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå