Gå til innhold

Til dere som sutrer og klager over bagateller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som syter og klager over bagateller her i livet. Dere kvinner som klager over at kjæresten har for liten pikk og gjør det slutt. Dere som kjefter og smeller på flyselskapene som er forsinket. Ja, dere som er misfornøyde generelt over småting.

Les dette innlegget av Karl Erik Bøhn, som har uhelbredelig kreft og vil dø om ikke lenge:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10149329

Les, og skam dere!

Respekt til denne mannen.

Anonymous poster hash: 34e22...646
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Roookk
Skrevet

Er helt enig med deg. Anbefaler dere og lese den teksten!

AnonymBruker
Skrevet

Spar meg! Hvorfor er det alltid slike kålhoder som deg som skal trykke ned alle andre fordi du mener alt er bagateller og at slike personer er de store idealer! Tro meg, han ville mye heller hatt muligheten til å klage over bagateller enn å sitte der med kreft og lese slikt tåpelige utsagn fra slike som deg!

Anonymous poster hash: 54829...bb6
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Våre problemer blir liksom bagateller når vi ser hvor større utfordringer som faktisk finnes i livet. Respekt,

Anonymous poster hash: a3327...9fd
AnonymBruker
Skrevet

Spar meg! Hvorfor er det alltid slike kålhoder som deg som skal trykke ned alle andre fordi du mener alt er bagateller og at slike personer er de store idealer! Tro meg, han ville mye heller hatt muligheten til å klage over bagateller enn å sitte der med kreft og lese slikt tåpelige utsagn fra slike som deg!

Anonymous poster hash: 54829...bb6

Hva snakker du om? Hovedinnlegget er en tydelig oppfordring til å ta livet som det kommer, og ikke klage i vildens sky på små ting som skjer i livet. Verden i seg sselv kan være så forferdelig at vi bare har godt av å slutte å overdrive de små problemene våre.

Anonymous poster hash: a3327...9fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så fordi en fyr de ikke kjenner har kreft skal ikke de som er rammet av forsinkelser få lov til å irritere seg over det?

Anonymous poster hash: 105af...b5c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes alltid noen som har det verre enn seg selv. Kanskje mannen med uhelbredelig kreft ikke burde klage fordi han VET og får ta avskjed, det gjorde ikke forrige ukes trafikkoffer, han fikk ikke sagt hadetbra til sine kjære, han. (Satt på spissen).

Slike tekster er svært gode til å sette ting i perspektiv, men det vil ikke fjerne irritasjon ved "bagateller".

Anonymous poster hash: c4bdc...e59
  • Liker 3
Gjest Inferno
Skrevet

Ok. Barn sulter og folk blir drept og dyr pines og krig og faen hver jævla dag.

Hva er nytt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Barn sulter og folk blir drept og dyr pines og krig og faen hver jævla dag.

Hva er nytt?

Hvorfor er du så sint hele tiden?

Anonymous poster hash: 5ba52...4e4

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

Hvorfor er du så sint hele tiden?

Fordi jeg er en gudinne i en verden av mennesker.

• Liker 2
Skrevet

Ja, og noen har sykdommer som gir de grusomme smerter hver dag, og noen blir solgt som sexslave, og andre drikker sølevann og sulter.

Det er greit - og viktig - å ha perspektiv. Og jeg er helt enig i at det er dust og bortkastet energi å bli sint når flyet er forsinket og furte over andre småting. Men ditt liv vil alltid være viktigst for deg. Det verste som har skjedd deg er like forferdelig for deg selv om andre har opplevd noe verre. Og derfor er det helt håpløst å undergrave alle andres problemer bare fordi en kommer til å dø av kreft.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er synd å lese. Tilbake til problemet, flyet er forsinket :kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og noen har sykdommer som gir de grusomme smerter hver dag, og noen blir solgt som sexslave, og andre drikker sølevann og sulter.

Det er greit - og viktig - å ha perspektiv. Og jeg er helt enig i at det er dust og bortkastet energi å bli sint når flyet er forsinket og furte over andre småting. Men ditt liv vil alltid være viktigst for deg. Det verste som har skjedd deg er like forferdelig for deg selv om andre har opplevd noe verre. Og derfor er det helt håpløst å undergrave alle andres problemer bare fordi en kommer til å dø av kreft.

Virkelig? Bare fordi?

Anonymous poster hash: 42836...a7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

YOLO- helsen er viktigst, samme er familien (hvis man har noen vel og merke) eller venner.

Anonymous poster hash: 057fa...104

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig? Bare fordi?

Anonymous poster hash: 42836...a7e

Da jeg ble sittende værfast inne i en bil i 16 timer på grunn av ekstremvær irriterte jeg meg over det, ja. Da brydde jeg meg ikke nevneverdig om vilt fremmede menneskers kreftdiagnoser og moraliserende pekefingre fra forumbrukere, jeg ville bare hjem og sove.

Anonymous poster hash: 105af...b5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg er en gudinne i en verden av mennesker.

Hvilken emo-sang stjal du den linja fra?

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som syter og klager over bagateller her i livet. Dere kvinner som klager over at kjæresten har for liten pikk og gjør det slutt. Dere som kjefter og smeller på flyselskapene som er forsinket. Ja, dere som er misfornøyde generelt over småting.

Les dette innlegget av Karl Erik Bøhn, som har uhelbredelig kreft og vil dø om ikke lenge:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/artikkel.php?artid=10149329

Les, og skam dere!

Respekt til denne mannen.

Anonymous poster hash: 34e22...646

Jeg vil si at man generelt burde slutte å irritere seg over ting man ikke får gjort noe med. Som et forsinket fly for eksempel. Faktumet er at flyet er forsinket, du får ikke gjort noe med det. Sett deg heller ned å bruk den ekstra tiden du får til å slappe av og tenke på fine ting, i stedet for å irritere deg.

Anonymous poster hash: 92d8a...ed9

• Liker 1
Gjest Inferno
Skrevet

Hvilken emo-sang stjal du den linja fra?

Prøv igjen, pus.

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha vært gjennom et hardt semester, lange dager på universitetet hver dag og flere vanskelige eksamener, etter å ha levd på budsjett og tenk på om pengene strekker til, etter å ha slitt med depresjoner og savn, etter å ha følt seg ensom og sårbar... Hvorfor får jeg ikke lov til å bli irritert når jeg sitter på flyplassen og skal møte mine kjære, men flyet blir forsinket flere timer, og jeg sitter på flyplassen og venter, og vet at tiden jeg skal være hjemme er svært kort fordi jeg må tilbake igjen snart, og en hel dag tilbringes på flyplassen istedenfor hjemme med familien? Jeg vet at ingen kan gjøre noe med været og at tekniske feil må fikses, men hvorfor får ikke jeg lov til å bli lei og irritert?

Anonymous poster hash: 9f100...a12
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da kan forumet legges ned. Alltid noen som har det verre enn andre.

Anonymous poster hash: 088d4...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...