AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Mine to eldste barn bor hos faren sin, de er 11 og 10. De har bodd hos meg helt fram til ifjor, da begynte jeg å ha vanlig samvær med dem. Jeg pleier å kontakte dem via viber osv. Problemet mitt er at jeg synes at eldstemann er veldig kort på svarene sine og viser så lite følelser som mulig! Foreksempel spør jeg: "hei vennen, hvordan har du det? Hva har du gjort i dag?" Så skriver han "det går fint". Når jeg sier at vi gleder oss til å se dere på lørdag. Så sier han bare Ja. Han er også sånn på telefonen. Er han sint på meg? Når han er her er han glad og fornøyd, litt for bekymret for hva pappa mener han skal gjøre, ellers er han glad. Men jeg vet ikke hvorfor han er sånn mot meg når han er der borte?Anonymous poster hash: f47a3...615
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Sånn svarer jeg mine foreldre også, og har gjort det siden jeg var ti (er nå tredve). Jeg syns de maser, de maser stadig om det samme, det er irriterende og jeg gidder ikke gi mer utfyllende svar. Jeg tenker derfor at han syns du maser, og ikke orker å svare mer utfyllende. Anonymous poster hash: 0b32b...5fa 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #3 Skrevet 5. januar 2014 Men jeg maser ikke. Sender bare en liten melding om hvordan det går, og dette når de har vært borte lenge. Anonymous poster hash: f47a3...615
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #4 Skrevet 5. januar 2014 Kan hende han ikke gidder å gi noe utfyllene svar for det også, da.Anonymous poster hash: f47a3...615
kakemonsteret Skrevet 5. januar 2014 #5 Skrevet 5. januar 2014 Hordan tolke dette? At ungen er helt normal og alt er greit!
Gjest Chloe87 Skrevet 5. januar 2014 #6 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde begynt å svare like kort tilbake.
Gjest navnelapp Skrevet 5. januar 2014 #7 Skrevet 5. januar 2014 Han er elleve år, det er greia. Tenåra startar omtrent då, om nokre få år er han normal igjen, viss du klarer å halde igjen og la han finne ut av livet som best han kan. Og så må du ikkje bli såra når han avviser deg. Han er glad i deg, det blir berre for påtrengande av og til.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #8 Skrevet 5. januar 2014 Sånn svarer 13 åringen min også. Som er jente.. Når jeg skriver til henne på facebook når hun er med faren. Anonymous poster hash: c60d8...f52
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #9 Skrevet 5. januar 2014 Jeg hadde begynt å svare like kort tilbake. Hvorfor det? Anonymous poster hash: c60d8...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå