AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 ...at en date sier han håper jeg en dag får møte familien hans? er det et tegn på at han er seriøst interessert i meg? Vi har kjent hverandre en stund, og datet litt i rykk og napp. Har hatt sex, men vi gjør andre aktiviteter også. Begge er litt reserverte og jeg er redd for å bli såret. Kan en mann si sånt bare for å spille,uten å mene det? Anonymous poster hash: f48d7...434
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 ...at en date sier han håper jeg en dag får møte familien hans? er det et tegn på at han er seriøst interessert i meg? Vi har kjent hverandre en stund, og datet litt i rykk og napp. Har hatt sex, men vi gjør andre aktiviteter også. Begge er litt reserverte og jeg er redd for å bli såret. Kan en mann si sånt bare for å spille,uten å mene det? Anonymous poster hash: f48d7...434 Vanskelig å si, men hvis du får en dårlig magefølelse når han sier det selv om du er veldig glad i ham, så tar jeg det som et dårlig tegn... Skulle det være et godt tegn, så er det avhengig av at dere er på et stadie i forholdet nå hvor en slik kommentar føles fra ham ikke er helt unaturlig. Men han er samtidig litt vag dersom han sa det akkurat slik du beskriver. Hadde han sagt "Jeg har lyst til at du skal møte familien min snart", så hadde det vært et bedre tegn... Anonymous poster hash: 8ab69...d2d
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Det trenger ikke bety noe. En fyr sa det til meg på et tidlig stadie, jeg tenkte ikke noe mer over det. Det ble ikke oss. En annen fyr sa det aldri, men vi ble sammen. En tredje fyr sa det også på et tidlig stadie, og vi ble sammen. Anonymous poster hash: 1c949...872
Nettinettet Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Bare drit i å ta noe som helst seriøst eller som noe tegn de første månedene. Smil og lat som om du er smigret men vent heller til det faktisk skjer en handling før du får forhåpninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå