Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var ei venninne av meg som fullroste denne oljen. Hun sier den tar knekken på kviser og arr. Noen som har erfaring med den?

Anonymous poster hash: fcc3b...75b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å bruke den for noen uker siden men har ikke merket noen forandring. Eller- huden gløder kanskje litt mer? Men nå pleier jeg ikke å ha så mye kviser heller da.

Håper du får noen svar:-)

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn fra Iherb rett før jul, men glemte den på hybelen når jeg dro hjem på ferie, så har ikke rukket å bruke den så mange ganger. Men det jeg reagerte mest på var lukten.. Ikke noen god lukt syns jeg, men hvis den gjør jobben sin, så er det vel verdt det! Skal teste mer ut når jeg drar tilbake på skolen:)

Skrevet

Haha ja- den lukter veldig spesielt..

AnonymBruker
Skrevet

Det var ei venninne av meg som fullroste denne oljen. Hun sier den tar knekken på kviser og arr. Noen som har erfaring med den?

Anbefaler deg å lese deg opp på Oil Cleansing Method. Så får du se om det er noe for deg.

PS: Ikke alle oljer fungerer på alle mennesker, du må finne de som passer din hud.

Anonymous poster hash: 312cf...469

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å bruke den for noen uker siden men har ikke merket noen forandring. Eller- huden gløder kanskje litt mer? Men nå pleier jeg ikke å ha så mye kviser heller da.

Håper du får noen svar:-)

Jeg kjøpte en sånn fra Iherb rett før jul, men glemte den på hybelen når jeg dro hjem på ferie, så har ikke rukket å bruke den så mange ganger. Men det jeg reagerte mest på var lukten.. Ikke noen god lukt syns jeg, men hvis den gjør jobben sin, så er det vel verdt det! Skal teste mer ut når jeg drar tilbake på skolen:)

Bestilte den fra Iherb i går! Gleder meg til å prøve den:)

Skrevet

Bestilte den fra Iherb i går! Gleder meg til å prøve den:)

Håper den virker for deg da! :danse: Oppdater gjerne om du får ønsket effekt?

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg snart brukt den i en uke.

Det første som slo meg var lukten. Guri land :fnise: Men nå har jeg blitt vant til den, og tenker ikke særlig over lukten. Jeg har smørt meg på områder i ansiktet der jeg har noen små kviser/nupper, og ellers andre steder hvor jeg føler huden har vært tørr. Har også prøvd den litt i bikinilinja etter barbering, og DU VERDEN! :sjokkert: På meg har den hvertfall funket veldig bra så langt!

• 3 uker senere...
Skrevet

opp:)

Anonymous poster hash: ffd38...228
  • 3 måneder senere...
Skrevet

Hei TS, har du fortsatt å bruke oljen? Eller er det noen andre som har fått resultater?

Jeg sluttet å bruke den en stund og fikk faktisk flere kviser enn når jeg brukte den. Men vet ikke om den har hjulpet på arr da, men det tar vel sin tid uansett.

Skal uansett begynne på nytt nå! Spent:-)

Skrevet

Jeg har brukt den til og fra i flere måneder. Vet ikke om jeg merker forskjell eller ikke, vanskelig å si da jeg nettopp hadde fått bukt med huden da jeg begynte å bruke oljen, så arrene var ferske og hadde jo uansett blitt bedre innen nå. Men kanskje er de blitt enda bedre takket være tamanuolje, hvem vet. Jeg tenker at det i sannsynligvis ikke skader i hvert fall, så jeg bruker oljen som serum om natten eller iblandet dagkremen. Ikke hver dag, men innimellom.

Skrevet

Hmm, da har vi omtrent samme erfaring:-) Jeg pleier forresten å blande min med aloe Vera:-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte den mot arr og den var uten tvil den oljen som bleket det verste, jeg er helt sikker. Hadde noen arr som så lik ut gjennom ca et år, brukte oljen og 2 uker senere var de 60-70% blekere, ytterligere noen få uker etter var de så lyse at jeg kunne gå uten sminke.

De fjernet ikke de små gropene jeg fikk av de store kvisene, men de sees ikke så mye at jeg er ikke interessert i laser eller lignende ennå.

Anonymous poster hash: d6703...7f3
  • 2 måneder senere...
Gjest nickandj
Skrevet

Denne er jeg også veldig fornøyd med! Jeg bruker jojoba-olje til å forebygge, og denne til å ta knekken på kviser som dukker opp. I tillegg bleker den i hvert fall mine røde merker etter kviser. Tommel opp:)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Pleier å bestille å gi til mamma, hun liker både denne og rose hip seee oil. Hun er over førti og sliter ikke med kviser, men sier hun får glød og myk hud. Ser også på henne om hun har brukt det i ansiktet, hudtonen blir liksom jevnere og klarere.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har fått bestilt meg denne oljen og prøvde den først i dag. Blir spennende å se om den funker :) Hvor ofte er den meningen den skal smøres på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...