altflyter Skrevet 5. januar 2014 #1 Skrevet 5. januar 2014 Jeg sendte for en tid tilbake inn en bok til publica forlag. I dag fikk jeg svar. I mailen stod det: Dette gav mersmak! Send oss adressen din så vil du få brev med videre informasjon" Hva tror dere det betydde? At de vil utgi den, eller at de bare vil sende meg et brev om at jeg bør skrive bedre el? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, og er redd for å bli glad for så å få et brev som gjør meg veldig skuffet...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #2 Skrevet 5. januar 2014 Det betyr det det står De likte det de leste og ønsker videre kontakt. Gratulerer.Anonymous poster hash: 9c0f1...fd9 2
altflyter Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2014 Det betyr det det står De likte det de leste og ønsker videre kontakt. Gratulerer.Anonymous poster hash: 9c0f1...fd9 Så du ville tillat deg å bli spent og glad om du var meg? Er så redd for å bli skuffet...
Karmosin Skrevet 6. januar 2014 #4 Skrevet 6. januar 2014 Vær oppmerksom på at når du bruker Publica forplikter du deg til å forhåndsselge en del eksemplarer av boka før de iverksetter utgivelsen. Så vidt jeg vet er det 100 eller 125 eksemplarer du må selge.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #5 Skrevet 6. januar 2014 Vær oppmerksom på at når du bruker Publica forplikter du deg til å forhåndsselge en del eksemplarer av boka før de iverksetter utgivelsen. Så vidt jeg vet er det 100 eller 125 eksemplarer du må selge. Det bør i så fall fremgå tydelig av kontrakten. Jeg skal ikke si noe spesifikt om Publica, men dette er ikke vanlig praksis i forlagene.Anonymous poster hash: 53f0a...9a7
Karmosin Skrevet 6. januar 2014 #6 Skrevet 6. januar 2014 Det bør i så fall fremgå tydelig av kontrakten. Jeg skal ikke si noe spesifikt om Publica, men dette er ikke vanlig praksis i forlagene.Anonymous poster hash: 53f0a...9a7 Publica er en selvutgivelsestjeneste som også tilbyr hjelp med manus og markedsføring og en del slikt. Dessuten avslår de manus som de ikke anser som markedsførbare, i motsetning til de fleste selvpubliseringstjenester. Det er imidlertid ikke et ordinært forlag.
Adhara Skrevet 6. januar 2014 #7 Skrevet 6. januar 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Irrlys, mod.
altflyter Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #8 Skrevet 6. januar 2014 Okei Da venter jeg spent på brev i posten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå